Sharon Waldron Qc88pszd9fu Unsplash

Advies over Persona's

Wie zijn de mensen die doneren aan ons medisch-wetenschappelijk onderzoek voor slechthorenden? Wij zijn hen erg dankbaar, maar willen meer inzichten over hen! Help jij mee met het inzichtelijk maken van onze doelgroepen? Geef jij gehoor aan deze oproep? 👂

Stichting Oorfonds Nederland

Stichting Oorfonds Nederland

In 2019 werd het Oorfonds opgericht met als doel om alle (geh)oorproblemen de wereld uit te helpen. Cijfers lopen uiteen maar er zijn maar liefst tussen twee en vier miljoen mensen in Nederland met gehoorproblemen en mensen met gehoorverlies beginnen gemiddeld 7 jaar te laat aan een hulpmiddel. Dit moet en kan anders. Door het initiëren en financieren van wetenschappelijk onderzoek werkt het Oorfonds aan de verbetering van kwaliteit van leven voor mensen met oorproblemen en waar mogelijk aan de genezing van ooraandoeningen.

Help Stichting Oorfonds Nederland

Advies over Persona's

Uren

20 tot 35 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 4 tot 8 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Zodra we meer inzicht hebben in wat de drijfveren zijn van onze doelgroep, kunnen we onze communicatie verbeteren. Hiermee kunnen we meer geld ophalen voor wetenschappelijk oor onderzoek!

Alonda van Toor

Door Alonda van Toor

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 26 mei 2022

Waarom we jou nodig hebben

We willen onze customer journeys gaan formuleren. Om dit goed te doen zouden we als vertrekpunt eerst goede persona's moeten maken. Wie zijn precies de mensen die doneren aan ons medisch-wetenschappelijk onderzoek voor slechthorenden? We hebben jouw expertise nodig om dit uit te vinden. Dit kunnen we gebruiken als vertrekpunt hoe we Oorfonds het beste kunnen presenteren aan onze doelgroepen!

Wat ga je doen?

  • Hulp bij het vertalen van de inzichten van onze doelgroepen naar helder omschreven Persona's
  • Praktische tips hoe wij persona’s kunnen verwerken in onze werkwijze, waardoor wij meer klantgericht gaan werken.

Wat we al hebben

  • Doelgroepomschrijving (zal wel scherper geformuleerd moeten worden)
  • De belangrijkste doelen die wij gebruikers willen laten volbrengen.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

👩‍💻 UX
💭 Design thinking

Een UX of Marketing Professional die ons kan helpen bij het vertalen van inzichten in onze doelgroepen naar heldere Persona's. Benodigd: ervaring met Persona's en het faciliteren van teams in het opstellen ervan.

  • Ervaring met het creëren van Persona's en het vertalen van gebruikersinzichten naar overtuigende profielen.
  • Je vind het leuk om doelgroeponderzoek en interviews te doen.
  • Jij weet de behoeften van onze doelgroep in kaart te brengen.
Alonda van Toor

Help Alonda de UX te verbeteren

Alonda is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Oorfonds Nederland

Advies over Persona's

Uren

20 tot 35 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 4 tot 8 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Oorfonds Nederland
Stichting Oorfonds Nederland

De missie van Stichting Oorfonds Nederland.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
🌱 Start-up fase
📍Rotterdam

In 2019 werd het Oorfonds opgericht met als doel om alle (geh)oorproblemen de wereld uit te helpen. Cijfers lopen uiteen maar er zijn maar liefst tussen twee en vier miljoen mensen in Nederland met gehoorproblemen en mensen met gehoorverlies beginnen gemiddeld 7 jaar te laat aan een hulpmiddel. Dit moet en kan anders. Door het initiëren en financieren van wetenschappelijk onderzoek werkt het Oorfonds aan de verbetering van kwaliteit van leven voor mensen met oorproblemen en waar mogelijk aan de genezing van ooraandoeningen.

Lees meer

Professionals over Stichting Oorfonds Nederland

Ruben 👐 UX Audit

💛
rating-stars

"Leuke, betrokken mensen die goed weten wat ze willen. Prettig contact waarin je merkt dat ze gedreven zijn om het groeiende Oorfonds naar een volgend niveau te brengen. Fijne samenwerking!"

Ruben

Claire 👐 Project ondersteuning bij campagne

💛
rating-stars

"Fijne samenwerking met het Oorfonds. Leuk om een beginnende stichting een beetje te kunnen helpen bij hun vliegende start. Grote inzet en motivatie."

Claire