Ruben 👐 UX Audit

"Leuke, betrokken mensen die goed weten wat ze willen. Prettig contact waarin je merkt dat ze gedreven zijn om het groeiende Oorfonds naar een volgend niveau te brengen. Fijne samenwerking!"
Ruben
Wie zijn de mensen die doneren aan ons medisch-wetenschappelijk onderzoek voor slechthorenden? Wij zijn hen erg dankbaar, maar willen meer inzichten over hen! Help jij mee met het inzichtelijk maken van onze doelgroepen? Geef jij gehoor aan deze oproep? 👂
Stichting Oorfonds Nederland
In 2019 werd het Oorfonds opgericht met als doel om alle (geh)oorproblemen de wereld uit te helpen. Cijfers lopen uiteen maar er zijn maar liefst tussen twee en vier miljoen mensen in Nederland met gehoorproblemen en mensen met gehoorverlies beginnen gemiddeld 7 jaar te laat aan een hulpmiddel. Dit moet en kan anders. Door het initiëren en financieren van wetenschappelijk onderzoek werkt het Oorfonds aan de verbetering van kwaliteit van leven voor mensen met oorproblemen en waar mogelijk aan de genezing van ooraandoeningen.
Uren
20 tot 35 uur in totaal
Periode
In 4 tot 8 weken
Zodra we meer inzicht hebben in wat de drijfveren zijn van onze doelgroep, kunnen we onze communicatie verbeteren. Hiermee kunnen we meer geld ophalen voor wetenschappelijk oor onderzoek!
Door Alonda van Toor
Marketing & Communicatie
⏱️ Geplaatst op 26 mei 2022
We willen onze customer journeys gaan formuleren. Om dit goed te doen zouden we als vertrekpunt eerst goede persona's moeten maken. Wie zijn precies de mensen die doneren aan ons medisch-wetenschappelijk onderzoek voor slechthorenden? We hebben jouw expertise nodig om dit uit te vinden. Dit kunnen we gebruiken als vertrekpunt hoe we Oorfonds het beste kunnen presenteren aan onze doelgroepen!
Een UX of Marketing Professional die ons kan helpen bij het vertalen van inzichten in onze doelgroepen naar heldere Persona's. Benodigd: ervaring met Persona's en het faciliteren van teams in het opstellen ervan.
Help Alonda de UX te verbeteren
Alonda is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
20 tot 35 uur in totaal
Periode
In 4 tot 8 weken
In 2019 werd het Oorfonds opgericht met als doel om alle (geh)oorproblemen de wereld uit te helpen. Cijfers lopen uiteen maar er zijn maar liefst tussen twee en vier miljoen mensen in Nederland met gehoorproblemen en mensen met gehoorverlies beginnen gemiddeld 7 jaar te laat aan een hulpmiddel. Dit moet en kan anders. Door het initiëren en financieren van wetenschappelijk onderzoek werkt het Oorfonds aan de verbetering van kwaliteit van leven voor mensen met oorproblemen en waar mogelijk aan de genezing van ooraandoeningen.
Lees meer