3c8411e5-4ee3-4511-ab9d-b9ce137e55cc

Logo & Huisstijl

Als je gehoor wegvalt, is zien het belangrijkste zintuig. Daarom is een goede visuele uitstraling ook niet te missen bij onze organisatie! Geef jij kleur aan onze stichting met een logo & huisstijl? 👂

Stichting Oorfonds Nederland

Stichting Oorfonds Nederland

In 2019 werd het Oorfonds opgericht met als doel om alle (geh)oorproblemen de wereld uit te helpen. Cijfers lopen uiteen maar er zijn maar liefst tussen twee en vier miljoen mensen in Nederland met gehoorproblemen en mensen met gehoorverlies beginnen gemiddeld 7 jaar te laat aan een hulpmiddel. Dit moet en kan anders. Door het initiëren en financieren van wetenschappelijk onderzoek werkt het Oorfonds aan de verbetering van kwaliteit van leven voor mensen met oorproblemen en waar mogelijk aan de genezing van ooraandoeningen.

Help Stichting Oorfonds Nederland

Logo & Huisstijl

Uren

20 tot 40 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 7 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Help jij ons met het opzetten van een goede basis van de huisstijl waar we op verder kunnen bouwen? Goede visuele uitstraling is zo belangrijk is als je weinig kunt horen...

Alonda van Toor

Door Alonda van Toor

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 18 juli 2022

Waarom we jou nodig hebben

In 2020 is het Oorfonds gestart maar we hebben nooit heel goed nagedacht over onze huisstijl behalve oranje (nederland) en het maken van een logo. We willen nu een goede basis leggen, tevens voor de website waaraan we aan het werken zijn.

Wat ga je doen?

  • Een logo dat in lijn ligt met onze merkidentiteit, kant-en-klaar opgeleverd zodat we het direct kunnen inzetten.
  • Huisstijl document (met daarin elementen als logo, kleurgebruik, lettertypes, etc) voor intern gebruik en samenwerkingen met externe partijen.
  • Aansluitende huisstijl-materialen: visitekaartje, envelop, briefpapier en omslagfoto voor social media.

Wat we al hebben

  • Missie en visie.
  • Voorbeelden van logo’s en huisstijlen die we mooi vinden.
  • Oude huisstijl (logo, kleuren, lettertypes).
  • Doelgroepomschrijving.
  • We maken niet veel gebruik van offline communicatie middelen maar wel online en er is nog geen duidelijk visie op de huisstijl

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🎨 Grafisch Design
🎨 Logo & Huisstijl

Een grafisch designer die een logo en huisstijl kan ontwerpen die goed aansluiten bij de missie, visie en waarden van een organisatie. Pre: een portfolio met soortgelijke projecten (logo’s en huisstijlen).

  • Je bent creatieve geest met de nodige kennis van design.
  • Jij snapt branding en wordt enthousiast om een cruciale rol te spelen in het versterken van ons merk.
  • Het tonen van een portfolio met vergelijkbare projecten, zoals logo's en huisstijlen, is een grote plus.
Alonda van Toor

Help Alonda de Grafisch Design te verbeteren

Alonda is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Oorfonds Nederland

Logo & Huisstijl

Uren

20 tot 40 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 7 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Oorfonds Nederland
Stichting Oorfonds Nederland

De missie van Stichting Oorfonds Nederland.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
🌱 Start-up fase
📍Rotterdam

In 2019 werd het Oorfonds opgericht met als doel om alle (geh)oorproblemen de wereld uit te helpen. Cijfers lopen uiteen maar er zijn maar liefst tussen twee en vier miljoen mensen in Nederland met gehoorproblemen en mensen met gehoorverlies beginnen gemiddeld 7 jaar te laat aan een hulpmiddel. Dit moet en kan anders. Door het initiëren en financieren van wetenschappelijk onderzoek werkt het Oorfonds aan de verbetering van kwaliteit van leven voor mensen met oorproblemen en waar mogelijk aan de genezing van ooraandoeningen.

Lees meer

Professionals over Stichting Oorfonds Nederland

Ruben 👐 UX Audit

💛
rating-stars

"Leuke, betrokken mensen die goed weten wat ze willen. Prettig contact waarin je merkt dat ze gedreven zijn om het groeiende Oorfonds naar een volgend niveau te brengen. Fijne samenwerking!"

Ruben

Claire 👐 Project ondersteuning bij campagne

💛
rating-stars

"Fijne samenwerking met het Oorfonds. Leuk om een beginnende stichting een beetje te kunnen helpen bij hun vliegende start. Grote inzet en motivatie."

Claire