Ruben 👐 UX Audit

"Leuke, betrokken mensen die goed weten wat ze willen. Prettig contact waarin je merkt dat ze gedreven zijn om het groeiende Oorfonds naar een volgend niveau te brengen. Fijne samenwerking!"
Ruben
Wist je dat tussen de 2 en 4 miljoen mensen in Nederland ernstige last ondervinden van gehoorverlies, tinnitus, Ménière en andere oorklachten? Het Oorfonds zet zich in voor mensen met oorproblemen om hun kwaliteit van leven te verbeteren.
Lees meer16-32 uur in totaal
Verspreid over 3-6 weken
We kunnen direct starten
Ben jij die creatieveling die een simpel, mooi en vooral herkenbaar campagnebeeld voor ons project "Geef Ooronderzoek gehoor" kan ontwikkelen? Meld je dan snel aan, we hebben jou nodig!
Alonda van Toor
Stichting Oorfonds Nederland
Voor het project "Geef Ooronderzoek Gehoor" willen we een herkenbaar campagnebeeld of -logo laten ontwikkelen dat in al onze uitingen gebruikt kan worden om de herkenbaarheid te vergroten.
Een grafisch designer die een logo kan ontwerpen dat goed aansluit bij de missie, visie en waarden van een organisatie, te gebruiken in print en/of online. Pre: een portfolio met soortgelijke projecten (logo’s en huisstijlen).
In 2019 werd het Oorfonds opgericht met als doel om alle (geh)oorproblemen de wereld uit te helpen. Cijfers lopen uiteen maar er zijn maar liefst tussen twee en vier miljoen mensen in Nederland met gehoorproblemen en mensen met gehoorverlies beginnen gemiddeld 7 jaar te laat aan een hulpmiddel. Dit moet en kan anders. Door het initiëren en financieren van wetenschappelijk onderzoek werkt het Oorfonds aan de verbetering van kwaliteit van leven voor mensen met oorproblemen en waar mogelijk aan de genezing van ooraandoeningen.
Lees meer