125bc44e-aa92-434a-b7b7-5df2f3a50d47

LinkedIn Ads

Wist je dat ongeveer twee miljoen mensen in Nederland ernstige last ondervinden van oorklachten? Daarom is (h)ooronderzoek zo enorm belangrijk! We zijn een crowdfundingscampagne hiervoor gestart en willen dit een boost geven die LinkedIn Ads. Help je mee?

Stichting Oorfonds Nederland

Stichting Oorfonds Nederland

In 2019 werd het Oorfonds opgericht met als doel om alle (geh)oorproblemen de wereld uit te helpen. Cijfers lopen uiteen maar er zijn maar liefst tussen twee en vier miljoen mensen in Nederland met gehoorproblemen en mensen met gehoorverlies beginnen gemiddeld 7 jaar te laat aan een hulpmiddel. Dit moet en kan anders. Door het initiëren en financieren van wetenschappelijk onderzoek werkt het Oorfonds aan de verbetering van kwaliteit van leven voor mensen met oorproblemen en waar mogelijk aan de genezing van ooraandoeningen.

Help Stichting Oorfonds Nederland

LinkedIn Ads

Uren

6 tot 12 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Ben jij de Linkedin expert die ons verder kan laten rollen en helpen bij het succesvol maken van onze crowdfunding campagne? Kom dan snel helpen!

Alonda van Toor

Door Alonda van Toor

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 17 november 2022

Waarom we jou nodig hebben

We zijn het project 'Geef Ooronderzoek Gehoor' gestart die tot het einde van het jaar duurt. Een uitgebreide crowdfunding actie voor ooronderzoeken. We willen deze crowdfunding actie meer aandacht geven op Linkedin. We hebben al een expert van LinkedIn gesproken met betrekking tot advertenties, maar we willen graag ondersteuning van jou om dit praktisch verder te brengen. Kun jij onze campagne een boost geven?

Wat ga je doen?

  • Hulp bij het opzetten/schrijven van LinkedIn Ads.
  • Met deze Ads willen we bijvoorbeeld nieuwe donaties/donateurs werven.
  • Training/advies hoe we deze campagne(s) kunnen monitoren, om toekomstige Ads te kunnen verbeteren.

Wat we al hebben

  • De doelen van deze campagne.
  • LinkedIn pagina van onze organisatie.
  • Budget om advertenties te doen.
  • Visuele content (zoals foto, video, design) wanneer een visual gewenst is.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌎 Social Media
📢 Social Advertisement

Een social media marketeer die een effectieve social media campagne kan opzetten (voor bijvoorbeeld Facebook, Instagram en/of LinkedIn). Benodigd: ervaring met targeting via Facebook Ads Manager en/of LinkedIn Campaign Manager.

  • Ervaring in het opzetten van social media campagnes op platforms zoals Facebook, Instagram en/of LinkedIn.
  • Je bent bekend met ads, targeting, funnels en de ins en outs van advertentiebeheer.
Alonda van Toor

Help Alonda de Social Media te verbeteren

Alonda is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Oorfonds Nederland

LinkedIn Ads

Uren

6 tot 12 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Oorfonds Nederland
Stichting Oorfonds Nederland

De missie van Stichting Oorfonds Nederland.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
🌱 Start-up fase
📍Rotterdam

In 2019 werd het Oorfonds opgericht met als doel om alle (geh)oorproblemen de wereld uit te helpen. Cijfers lopen uiteen maar er zijn maar liefst tussen twee en vier miljoen mensen in Nederland met gehoorproblemen en mensen met gehoorverlies beginnen gemiddeld 7 jaar te laat aan een hulpmiddel. Dit moet en kan anders. Door het initiëren en financieren van wetenschappelijk onderzoek werkt het Oorfonds aan de verbetering van kwaliteit van leven voor mensen met oorproblemen en waar mogelijk aan de genezing van ooraandoeningen.

Lees meer

Professionals over Stichting Oorfonds Nederland

Ruben 👐 UX Audit

💛
rating-stars

"Leuke, betrokken mensen die goed weten wat ze willen. Prettig contact waarin je merkt dat ze gedreven zijn om het groeiende Oorfonds naar een volgend niveau te brengen. Fijne samenwerking!"

Ruben

Claire 👐 Project ondersteuning bij campagne

💛
rating-stars

"Fijne samenwerking met het Oorfonds. Leuk om een beginnende stichting een beetje te kunnen helpen bij hun vliegende start. Grote inzet en motivatie."

Claire