bbb4e169-d777-446e-b823-abf072a8ce52

Copywriting ondersteuning campagne

Wist je dat ongeveer twee miljoen mensen in Nederland ernstige last ondervinden van oorklachten? Er moet echt meer ooronderzoek worden gedaan! Schrijf jij de sterke teksten voor onze media kit voor onze campagne 'Geef ooronderzoek gehoor'?

Stichting Oorfonds Nederland

Stichting Oorfonds Nederland

In 2019 werd het Oorfonds opgericht met als doel om alle (geh)oorproblemen de wereld uit te helpen. Cijfers lopen uiteen maar er zijn maar liefst tussen twee en vier miljoen mensen in Nederland met gehoorproblemen en mensen met gehoorverlies beginnen gemiddeld 7 jaar te laat aan een hulpmiddel. Dit moet en kan anders. Door het initiëren en financieren van wetenschappelijk onderzoek werkt het Oorfonds aan de verbetering van kwaliteit van leven voor mensen met oorproblemen en waar mogelijk aan de genezing van ooraandoeningen.

Help Stichting Oorfonds Nederland

Copywriting ondersteuning campagne

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jouw sterke teksten kunnen we de juiste doelgroep aanspreken waardoor onze crowdfunding een succes wordt. Hierdoor wordt er meer ooronderzoek gedaan, wat hard nodig is!

Alonda van Toor

Door Alonda van Toor

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 08 september 2022

Waarom we jou nodig hebben

Binnenkort gaat het Oorfonds het project; Geef Ooronderzoek Gehoor starten. Een uitgebreide crowdfunding actie voor ooronderzoeken. Voor de Media Campagne kit die hier bij hoort hebben we hulp nodig om de juiste teksten te schrijven / redigeren. Ben jij die enthousiaste copywriter die ons helpt om ons crowdfunding project 'Geef 'Ooronderzoek Gehoor" sterk neer te zetten op sociale media? Meld je aan, we hebben je hulp hard nodig!

Wat ga je doen?

  • Flexibele copywriting ondersteuning bij onze aankomende crowdfundingsactie (8 to 16 uur verspreid over 4 weken)
  • Denk aan aansprekende teksten voor een van onze social media posts in lijn met onze merkidentiteit en communicatie-doelstellingen.
  • We staan erg open voor creatieve ideeën en advies op gebied van bijpassende content materialen.
  • Iemand die kan meedenken in hoe we potentiele donateurs goed kunnen aanspreken en bereiken

Wat we al hebben

  • Globale content richting(en).
  • Missie en visie.
  • Doelgroepomschrijving.
  • projectplanning en presentatie
  • voorbeelden van een Media campagne kit

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

✍️ Copywriting
🎪 Events

Krijg hulp van een copywriter die goed geschreven en aansprekende content kan schrijven voor marketing materialen voor een event zoals een uitnodiging, flyer of blogpost.

Alonda van Toor

Help Alonda de Copywriting te verbeteren

Alonda is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Oorfonds Nederland

Copywriting ondersteuning campagne

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Oorfonds Nederland
Stichting Oorfonds Nederland

De missie van Stichting Oorfonds Nederland.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
🌱 Start-up fase
📍Rotterdam

In 2019 werd het Oorfonds opgericht met als doel om alle (geh)oorproblemen de wereld uit te helpen. Cijfers lopen uiteen maar er zijn maar liefst tussen twee en vier miljoen mensen in Nederland met gehoorproblemen en mensen met gehoorverlies beginnen gemiddeld 7 jaar te laat aan een hulpmiddel. Dit moet en kan anders. Door het initiëren en financieren van wetenschappelijk onderzoek werkt het Oorfonds aan de verbetering van kwaliteit van leven voor mensen met oorproblemen en waar mogelijk aan de genezing van ooraandoeningen.

Lees meer

Professionals over Stichting Oorfonds Nederland

Ruben 👐 UX Audit

💛
rating-stars

"Leuke, betrokken mensen die goed weten wat ze willen. Prettig contact waarin je merkt dat ze gedreven zijn om het groeiende Oorfonds naar een volgend niveau te brengen. Fijne samenwerking!"

Ruben

Claire 👐 Project ondersteuning bij campagne

💛
rating-stars

"Fijne samenwerking met het Oorfonds. Leuk om een beginnende stichting een beetje te kunnen helpen bij hun vliegende start. Grote inzet en motivatie."

Claire