b8eedfc0-7ff6-41d9-9d11-0b7451afa5a5

Strategisch advies over Marketing

Stichting Nooit Voorbij

Stichting Nooit Voorbij

We willen een nieuw perspectief bieden in de donkerste tijden. Ons doel is om een lichtpunt te zijn, een plek waar vaders, moeders, broers en zussen weer hoop kunnen vinden. Het leven na verlies zal nooit meer hetzelfde zijn, maar samen streven we naar een nieuw gevoel van volheid en vreugde.

Help Stichting Nooit Voorbij

Strategisch advies over Marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Laten we samen ervoor zorgen dat de herinnering aan deze kinderen nooit voorbijgaat. Jouw bijdrage kan het verschil maken.

Mirjam Louwen-van Bekkum

Door Mirjam Louwen-van Bekkum

Oprichter

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 11 april 2024

Waarom we jou nodig hebben

Stichting Nooit Voorbij richt zich op nabestaande gezinnen van een overleden kind. Door het organiseren van schrijfkampen en het uitgeven van hun verhalen, bieden we deze kinderen een blijvende stem. Ondanks significante media-aandacht en een groeiend aantal volgers, staan we voor financiële uitdagingen. Jouw strategisch inzicht kan ons helpen onze missie effectiever te delen en te ondersteunen.

Wat ga je doen?

  • Evaluatie van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 strategiesessies om onze marketingstrategieën, positionering, en doelgroepbenadering te verfijnen.
  • Een helder actieplan als startpunt voor de implementatie van deze strategieën.

Wat we al hebben

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Missie en visie.
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • De marketing doelen/challenges die we hebben.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie

Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
  • Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
Mirjam Louwen-van Bekkum

Help Mirjam de Communicatie strategie te verbeteren

Mirjam is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Nooit Voorbij

Strategisch advies over Marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Nooit Voorbij
Stichting Nooit Voorbij

De missie van Stichting Nooit Voorbij.

👪Kind en gezin
🌿 Groeiende fase
📍Spaarndam

We willen een nieuw perspectief bieden in de donkerste tijden. Ons doel is om een lichtpunt te zijn, een plek waar vaders, moeders, broers en zussen weer hoop kunnen vinden. Het leven na verlies zal nooit meer hetzelfde zijn, maar samen streven we naar een nieuw gevoel van volheid en vreugde.

Lees meer

Professionals over Stichting Nooit Voorbij

Hendrik 👐 Redigeren van teksten

💛
rating-stars

"Korte communicatielijnen en goed georganiseerd, waardering voor je werk. "

Hendrik