Donatie campagne concept
Organisatie in het kort
Wij zijn een stichting door en voor ouders van een overleden kind. Met onze uitgeverij geven wij een overleden kind een stem en gezicht.
Lees meerImpact thema’s
Project details
8-12 uur in totaal
Binnen 4 weken
Op locatie en/of vanuit huis
We kunnen direct starten
Met een nieuwe campagne zorgen we ervoor dat de herinnering van een overleden kind blijft voortbestaan; zelfs het kleinste gebaar kan een immense impact hebben.
Mirjam Louwen-van Bekkum
Stichting Nooit Voorbij
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
Onze stichting staat klaar voor ouders, broertjes en zusjes die een geliefd kind hebben verloren. Ondanks onze vele steunbetuigingen van volgers en waardering voor ons werk, blijft het aantal donaties achter en verslindt het zoeken naar fondsen nog steeds 70% van onze inspanningen. Het is telkens een uitdaging voor ons of we het gaan redden. Momenteel zijn er 8 toegewijde vrijwilligers actief op ons kantoor, waar professioneel werk wordt verricht, van het publiceren van boeken en mediacontacten tot verzendingen en het organiseren van kampen. Daarnaast omarmen we de Sterrenkalender, waar wekelijks nieuwe kinderen hun plek vinden. We eren en herdenken deze kinderen op hun verjaardagen en sterfdagen samen met onze 10.000 volgers. Om meer inkomsten te genereren willen we een nieuwe campagne starten met een marketeer, concept developer of copywriter. We willen graag samen brainstormen over creatieve manieren om inkomsten te genereren en actief bijdragen aan de uitvoering ervan. Laten we een campagne opzetten waar mensen op een leuke manier kunnen doneren aan onze stichting. Geen bedelverzoek, maar iets verrassends, zoals de Ice Bucket Challenge – iets origineels! Nog meer ideeën? We zijn specialisten in het maken van gepersonaliseerde producten, van bekers tot sleutelhangers, en alles wat je maar kunt sublimeren. Zou er een product zijn dat we succesvol op de markt kunnen brengen voor een financiële boost? We zoeken naar een enthousiast persoon die niet alleen ideeën heeft maar ook betrokken is bij de realisatie ervan. Jouw hulp om ons op weg te helpen is zeer welkom! Help jij ons verder?
Hier zijn we naar op zoek
- Een creatief campagne concept dat past bij ons merk en budget
- Een concept document met de boodschap, tagline en middelen inzet en concept mock-ups
- Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik ben er bekend mee of heb er eerdere ervaring mee
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.
- Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven en conceptueel denken.
- Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
- Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Dit hebben we al in huis
- Doel van de campagne
- Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes)
- Doelgroepomschrijving voor de campagne
De missie van Stichting Nooit Voorbij.
We willen een nieuw perspectief bieden in de donkerste tijden. Ons doel is om een lichtpunt te zijn, een plek waar vaders, moeders, broers en zussen weer hoop kunnen vinden. Het leven na verlies zal nooit meer hetzelfde zijn, maar samen streven we naar een nieuw gevoel van volheid en vreugde.