e3913d84-f5ba-4d6b-ad40-573005577051

Advies over PR plan

Een mooie verhaal dat hebben we; we geven kansarme kinderen een hoopvolle toekomst. Nu missen wij alleen de expertise om ons verhaal op een strategische manier te verspreiden, maar daar kan jij ons vast bij helpen! 💯

Stichting Nofam

Stichting Nofam

Onze missie is om het leven van mensen te verrijken door samen kansarme kinderen naar een hoopvolle toekomst te helpen. Dit doen we door samen te werken met zelfstandige stichtingen over de hele wereld die al het verschil maken voor kinderen. We zetten digitale middelen in om kinderen te koppelen, via de stichtingen, aan langdurige donateurs die hen online op hun levensreis vergezellen.

Help Stichting Nofam

Advies over PR plan

Uren

6 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Samen met jou kunnen we een juiste PR strategie neerzetten, zodat we meer media bereiken en daardoor kansarme kinderen een hoopvolle toekomst geven.

Saša Radovanović

Door Saša Radovanović

ICT & operatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 10 maart 2022

Waarom we jou nodig hebben

We zien een kans om middels een heldere PR strategie onze impact voor kansarme kinderen te vergroten. Zelf hebben we alleen niet de PR-skills en kunnen jouw hulp goed gebruiken met het meedenken over de strategie! Weet jij hoe we een sterke boodschap naar de media kunnen brengen en een juiste aanpak te vinden?

Wat ga je doen?

  • Een beoordeling van ons huidige PR plan of -activiteiten.
  • 1 tot 3 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: doelgroep & media, PR middelen en -kalender, content ect.
  • Een kort geschreven samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer.

Wat we al hebben

  • Een idee van het onderwerp of verhaal dat wij willen verspreiden in de media.
  • Missie en visie.
  • De doelgroepen die we willen bereiken.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🗞 PR
🧭 Communicatie strategie

Een MarCom of PR specialist, die kan meedenken over bepaalde strategische PR thema's zoals doelgroep en media. Benodigd: ervaring met zaken als doelgroep & media, PR content, PR kalender en persbericht.

Saša Radovanović

Help Saša de PR te verbeteren

Saša is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Nofam

Advies over PR plan

Uren

6 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Nofam
Stichting Nofam

De missie van Stichting Nofam.

🤲Armoede
🌱 Start-up fase
📍Vriezenveen

Onze missie is om het leven van mensen te verrijken door samen kansarme kinderen naar een hoopvolle toekomst te helpen.
Dit doen we door samen te werken met zelfstandige stichtingen over de hele wereld die al het verschil maken voor kinderen. We zetten digitale middelen in om kinderen te koppelen, via de stichtingen, aan langdurige donateurs die hen online op hun levensreis vergezellen.

Lees meer

Professionals over Stichting Nofam

Stephen 👐 Tijdelijk Social Media beheer

💛
rating-stars

"We Have been doing a lot of talking because I am transitioning to the netherlands. "

Stephen

John 👐 Missie, visie en waarden

💛
rating-stars

"Nofam is erg enthousiast en ambitieus. Ze staan open voor feedback en werken goed samen in sessies, maar ook door veel informatie te delen. Daarnaast tonen ze vaak dat ze blij zijn met de bijdrage die geleverd wordt. "

John

Christien 👐 Strategisch advies over Communicatie

💛
rating-stars

"Het was fijn samenwerken met Stichting Nofam omdat ze heel erg aardig zijn, je advies serieus wordt genomen en ze heel veel passie hebben voor hun stichting. "

Christien

Annet 👐 Illustraties

💛
rating-stars

"Het was een fijne samenwerking. Vanaf het begin een duidelijk en inspirerend idee. We hebben wat testen gemaakt en vanuit daar verder gewerkt. Leuke communicatie en dankbaar voor het geleverde resultaat! Bedankt!"

Annet

Sander 👐 Marketing advies over campagne

💛
rating-stars

"Leuke club met een prachtige ambitie maar ik had het gevoel dat ze zelf nog niet heel concreet hadden wat logische vervolgstappen waren en hoe ze hierin goede aansluiting kunnen vinden met hun doelgroep(en). Ik hoop dat ik ze een beetje een spiegel heb kunnen voorhouden die constructief genoeg was om verder mee te komen. Verder is/was de afstand (letterlijk) te groot om bij elkaar te komen voor bijvoorbeeld een inhoudelijke sessie. Wat het in dit geval toch ook wat onhandig maakt."

Sander

Pepijn 👐 Pitch deck

💛
rating-stars

"Stichting Nofam is vol ambitie met een heel nobel doel bezig. Het fijne aan deze samenwerking is dat de taak goed aansloot bij mijn vaardigheden. Samen hebben we een plan gesmeden om impact te maken en Saša heeft daar met ongekende energie aan gewerkt om zo een fantastisch resultaat neer te zetten. Saša's passie bij het uitwerken van ons plan; daar kreeg ik mijn voldoening uit!"

Pepijn