
Creatief campagne concept

Stichting Mix
Ongeveer 7% van de jongeren groeit op in armoede. Veel van hun ouders lijden onder armoedeproblematiek, zoals financiële en psychische problemen, waardoor er te weinig aandacht voor hun kinderen is om hen voldoende soft skills mee te geven. Vaardigheden zoals doorzettingsvertrouwen en sociale en emotionele vaardigheden en die ervoor zorgen dat ze aansluiting vinden bij de maatschappij.
Help Stichting Mix
Creatief campagne concept
Uren
8 tot 16 uur in totaal
Periode
In 2 tot 4 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
Dankzij jouw creatieve bijdrage maak jij het verschil voor jongeren die geen aansluiting kunnen vinden in de maatschappij.

Door Elles Verhoef
Directeur
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 15 februari 2024
Waarom we jou nodig hebben
We streven ernaar om zo snel mogelijk een lokale campagne te lanceren voor de unieke kunsttentoonstelling Art & Feelings. Deze expositie is gecreëerd door jongeren die zich vaak niet thuis voelen in de samenleving. Momenteel werken zij samen met kunstenaars aan het creëren van kunstwerken die hun emoties uitdrukken, en ze zijn zelf verantwoordelijk voor het ontwerpen van flyers en logo's en het werven van klanten. Met een unieke locatie in hartje Leiden eind maart, streven we ernaar om een breed publiek te trekken. Zet jij jouw talent in om een campagne te ontwikkelen waarmee we lokaal maximale aandacht trekken en de jongeren in de schijnwerpers zetten?
Wat ga je doen?
- Een creatief concept dat aansluit bij ons merk en budget.
- Een gedetailleerd campagneconcept inclusief boodschap, tagline en visuele mock-ups.
- Ervaring met conceptuele en creatieve projecten is een pre.
- Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.
Wat we al hebben
- Duidelijk gedefinieerde campagnedoelen en -budget.
- Doelgroepomschrijving voor de campagne.
- Het doel is om maximale aandacht te genereren voor de kunsttentoonstelling, wat cruciaal is voor het succes en de zelfbevestiging van de deelnemende jongeren.
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.
- Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
- Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
- Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.

Help Elles de Creative Concepting te verbeteren
Elles is jouw contactpersoon voor dit project
Help Stichting Mix
Creatief campagne concept
Uren
8 tot 16 uur in totaal
Periode
In 2 tot 4 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis


De missie van Stichting Mix.
Ongeveer 7% van de jongeren groeit op in armoede. Veel van hun ouders lijden onder armoedeproblematiek, zoals financiële en psychische problemen, waardoor er te weinig aandacht voor hun kinderen is om hen voldoende soft skills mee te geven. Vaardigheden zoals doorzettingsvertrouwen en sociale en emotionele vaardigheden en die ervoor zorgen dat ze aansluiting vinden bij de maatschappij.
Lees meer