1 Social Media Strategie voor Stichting LOS

Geef migranten en vluchtelingen een menswaardig bestaan

Ontwikkel een social media strategie voor Stichting LOS gericht op jongeren, inclusief een contentkalender, social media sjablonen, en TikTok video-ideeën. Vergroot het bewustzijn over vreemdelingendetentie en spreek een jongere doelgroep aan met krachtige visuals en boodschappen.

Stichting LOS

Wij zetten ons in voor de belangen van mensen zonder verblijfsvergunning door hen juridische ondersteuning en informatie te bieden. Daarnaast werken we aan bewustwording in de samenleving over hun situatie.

  • Jij helpt migranten bij integratie in Nederland

  • Jouw bijdrage verbetert rechten van migranten

  • Jouw hulp geeft migranten een stem in de samenleving

Help Stichting LOS

1 Social Media Strategie voor Stichting LOS

Uren

4 tot 6 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

We missen focus en impact op social media en bereiken jongeren niet goed. Kun jij ons helpen met een sterke social media strategie?

Revijara Oosterhuis

Door Revijara Oosterhuis

Project medewerker/coördinator

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 01 januari 0001

Waarom we jou nodig hebben

We organiseren maandelijks een wake bij Detentie Centrum Rotterdam en willen vooral jongere mensen bereiken. Het project gaat over het ontwikkelen van een social media strategie om onze zichtbaarheid te vergroten en meer jongeren te betrekken. We willen bewustzijn creëren over vreemdelingendetentie en de onmenselijke wetten die mensen treffen. Met dit project willen we een duidelijke en effectieve social media aanpak neerzetten. We maken een contentkalender, ontwerpen posts en bedenken video-ideeën voor TikTok. Zo vergroten we onze impact en bereiken we een bredere, jongere doelgroep. Wil je helpen met dit project? We kunnen jouw hulp goed gebruiken om dit op te pakken.

Wat ga je doen?

  • Ontwikkel een heldere en aantrekkelijke social media strategie.
  • Stel een contentkalender op voor de komende zes maanden.
  • Maak sjablonen voor posts op Instagram en Facebook.
  • Bedenk creatieve video-ideeën voor TikTok voor meer zichtbaarheid.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌎 Social Media
🎯 Planning en Targets
  • Jij bent een creatieve social media strateeg en hebt zin om impact te maken.
  • Je vindt het leuk om contentkalenders te maken en ideeën te ontwikkelen.
  • Je wilt graag jongere doelgroepen aanspreken met boeiende content.
Revijara Oosterhuis

Help Revijara de Social Media te verbeteren

Revijara is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting LOS

1 Social Media Strategie voor Stichting LOS

Uren

4 tot 6 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier

De missie van Stichting LOS.

🕊Mensenrechten
💒 Gevestigde organisatie
📍Rotterdam

Iedereen heeft recht op een menswaardig bestaan, ongeacht je status. St. LOS werkt samen met lokale hulporganisaties om de krachten te bundelen voor mensen zonder papieren. Met Netwerk Ongedocumenteerden Onderdak bouwen we aan een solidariteitsnetwerk van burgers. En met Meldpunt Vreemdelingendetentie strijden we voor de rechten van mensen die opgesloten worden omdat ze geen papieren hebben.

Lees meer