Strategisch advies over Business Model

Stichting Laudio
Laudio brengt verschillende soorten audioproducties met steeds andere sociaal-maatschappelijke doelen en doelgroepen. Vaak versterken en vergroten we met onze (niet-commerciële) producties de sociale cohesie. •Verhogen van begrip voor elkaar, actieve verbinding met elkaar met een brede kijk op de samenleving; •Het (h)erkennen van cultuur en immaterieel erfgoed.
Help Stichting Laudio
Strategisch advies over Business Model
Uren
5 tot 8 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
📍 Vanuit huis

Door lubert priems
Directeur
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 01 januari 0001
Waarom we jou nodig hebben
Wat ga je doen?
- 3 strategiesessies over ons Business Model, waarin we een aantal onderwerpen behandelen.
- Een nieuwe propositie uitkristalliseren. Denk aan onderwerpen als positionering, dienst/product, value proposition, business model canvas (invulling samen te bepalen).
- Schrijf een korte samenvatting van de sessies met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een strategische business developer, die als sparringspartner kan helpen bepaalde (strategische) thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als positionering, markt(behoefte), proposities, value proposition, business model canvas, etc.
- Ervaring met het verbeteren van bedrijfsstrategieën, zoals positionering, marktbehoeften en proposities.
- Jij bent bekend met tools zoals het Business Model Canvas en kan deze effectief toepassen.
- Je wilt graag helpen door het delen van jouw kennis en advies.

Help lubert de Business Model Canvas te verbeteren
lubert is jouw contactpersoon voor dit project
Help Stichting Laudio
Strategisch advies over Business Model
Uren
5 tot 8 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
📍 Vanuit huis


De missie van Stichting Laudio.
Laudio brengt verschillende soorten audioproducties met steeds andere sociaal-maatschappelijke doelen en doelgroepen. Vaak versterken en vergroten we met onze (niet-commerciële) producties de sociale cohesie.
•Verhogen van begrip voor elkaar, actieve verbinding met elkaar met een brede kijk op de samenleving;
•Het (h)erkennen van cultuur en immaterieel erfgoed.