20 Leads voor Laudio App Promotie

Ondersteun Stichting Laudio: Geef iedereen een stem en luisterend oor

Benader ten minste 20 ouderenzorgorganisaties in specifieke regio's om app en pakketten te promoten. Identificeer potentiële leads en gebruik effectieve communicatie om aanbod te verspreiden.

Stichting Laudio

Stichting Laudio

Wij maken meeslepende audiotours die mensen op een interactieve manier verhalen laten beleven. Onze tours verrijken culturele en historische kennis door middel van geluid en technologie.

  • Jij maakt cultuur toegankelijker voor iedereen

  • Je ondersteunt gelijkheid in culturele kansen

  • Jouw hulp laat cultuur voor iedereen bloeien

Help Stichting Laudio

20 Leads voor Laudio App Promotie

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

We hebben niet genoeg tijd en kennis om onze app goed onder de aandacht te brengen. Kun jij ons helpen om meer ouderenzorgorganisaties te bereiken?

lubert priems

Door lubert priems

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 01 januari 0001

Waarom we jou nodig hebben

We plaatsen dit project omdat Stichting Laudio de Klankkast app wil laten groeien in ouderenzorgorganisaties en zorgonderwijs in Brabant, Limburg en Overijssel-Twente. De app helpt ouderen zich thuis te voelen door verhalen in hun eigen streektaal te delen. Het project richt zich op het genereren en benaderen van leads om de app en het tablet-display pakket onder de aandacht te brengen. Met dit project willen we minimaal 20 organisaties bereiken en 10 pakketten verkopen, zodat meer ouderen kunnen profiteren van deze waardevolle ondersteuning. Dit maakt een groot verschil in het welzijn van ouderen die verhuizen naar een zorgomgeving. Het vergroot ook de bekendheid en het gebruik van de app. Wil je helpen met dit project? We zoeken iemand die potentiële klanten kan identificeren en benaderen, bijvoorbeeld via e-mail of telefoon. Wil je helpen met dit project?

Wat ga je doen?

  • Identificeer en verzamel contactgegevens van 20 potentiële leads.
  • Ontwikkel een aantrekkelijke pitch voor app en tablet display pakket.
  • Neem telefonisch contact op met alle 20 potentiële afnemers.
  • Plan vervolggesprekken of demonstraties met geïnteresseerde leads.
  • Onderhoud contact met geïnteresseerde leads voor succesvolle verkoop.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

📧 Email Marketing
🧾 Sales
  • Jij bent een ervaren sales professional en hebt zin om nieuwe markten te verkennen.
  • Je vindt het leuk om relaties op te bouwen en te onderhouden met zorgorganisaties.
  • Je wilt graag innovatieve oplossingen presenteren en mensen overtuigen van hun waarde.
lubert priems

Help lubert de Email Marketing te verbeteren

lubert is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Laudio

20 Leads voor Laudio App Promotie

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Laudio
Stichting Laudio

De missie van Stichting Laudio.

🎨Kunst en cultuur
💒 Gevestigde organisatie
📍Grubbenvorst

Laudio brengt verschillende soorten audioproducties met steeds andere sociaal-maatschappelijke doelen en doelgroepen. Vaak versterken en vergroten we met onze (niet-commerciële) producties de sociale cohesie.
•Verhogen van begrip voor elkaar, actieve verbinding met elkaar met een brede kijk op de samenleving;
•Het (h)erkennen van cultuur en immaterieel erfgoed.

Lees meer