7f2570df-b242-42de-ab49-7660499dd547 (4)

Strategisch Marketingplan voor Zichtbaarheid

Bouw samen aan een toekomst vol vriendschap voor alle kinderen

Ontwikkel een strategisch marketingplan om de zichtbaarheid van educatieve programma's op scholen te verhogen. Analyseer de marktpositie en adviseer over strategieën om jongere generaties te bereiken.

Stichting KinderVerzet & Vriendschap, Toen & Nu

Stichting KinderVerzet & Vriendschap, Toen & Nu

Wij ondersteunen kinderen door middel van educatieve programma's die zowel historisch bewustzijn als sociale vaardigheden bevorderen. Onze projecten brengen jongeren samen om van elkaar te leren.

  • Jij helpt kinderen hun verleden te begrijpen door verhalen te delen.

  • Jouw werk bevordert de verbinding tussen generaties met verhalen.

  • Jouw hulp brengt begrip en respect tussen jong en oud.

Help Stichting KinderVerzet & Vriendschap, Toen & Nu

Strategisch Marketingplan voor Zichtbaarheid

Uren

4 tot 6 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

We missen de marketingkennis om onze educatieve boodschap over vreedzaam samenleven goed over te brengen. Kun jij helpen om meer jongeren en scholen te bereiken?

Mirjam Elias

Door Mirjam Elias

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 05 juli 2025

Waarom we jou nodig hebben

Stichting KinderVerzet & Vriendschap, Toen & Nu (kinderverzetenvriendschap.nl), begint aan de tweede ronde van een succesvol en zeer vernieuwend educatief project. (zie kinderverzet.nl) Missie: Als eerste artivisten op het gebied van educatie combineren we 8 kunstvormen om jongeren ( groep 7-8 van de basisschool en de eerste twee klassen van het voortgezet onderwijs en daarbuiten) op een speelse manier aan het denken te zetten over fakenews, vriendschap, vrijheid, wraak, vergeving en empathie. Basis is het waargebeurde verhaal uit het boek Het verlaten hotel, over dapper kinderverzet in de Tweede Wereldoorlog (meer: mirjamelias.nl.) We trekken de dilemma's en keuzen van toen door naar nu, van propaganda naar fakenews etc. Het ziet er naar uit dat we dit najaar een tweede ronde gefinancierd krijgen zodat we educatieve modules met animaties kunnen ontwikkelen en meer AR games bij ons speelse beeldenparcours. Als de financiering lukt (Job Cohen lobbyt samen met projectleider Mirjam Elias ) is de tijd rijp voor meer zichtbaarheid voor onze educatieve aanpak rond burgerschap. We denken aan een strategisch marketingplan om scholen, jongeren, grootouders, buurthuizen en sportclubs te bereiken. Maar maar hoe pak je zoiets aan? In deze nieuwe ronde willen we komend jaar onze bekendheid vergroten en meer jongeren en andere doelgroepen betrekken bij het thema democratie en verbinding. Met een strategisch marketingplan leren we hopelijk gerichte doelen te stellen en effectieve strategieën te ontwikkelen. Zo kunnen we beter bijdragen aan een samenleving waarin mensen elkaar niet verketteren maar luisteren en voor elkaar opkomen. Wil jij ons helpen? We zoeken iemand die wil meedenken en snapt dat wij om te beginnen de marketingtaal slecht kennen. Wellicht is een brainstormsessie van 2 uur een idee?

Wat ga je doen?

  • Analyseer de marktpositie en doelgroep als we zijn opgeschaald
  • Ontwikkel een strategisch marketingplan met doelen.
  • Adviseer over implementatie van marketingstrategieën.
  • Organiseer een brainstormsessie van 2 uur.

Wat we al hebben

  • Missie en visie document van de organisatie
  • Informatie over het boek 'Het verlaten hotel'
  • Beschikbaarheid voor een brainstormsessie

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🚏 Digital Strategy
🔎 Markt onderzoek
  • Jij bent een strategisch denker en hebt zin om de zichtbaarheid te vergroten.
  • Je vindt het leuk om marktanalyses te doen en doelgroepen te begrijpen.
  • Je wilt graag creatieve marketingstrategieën ontwikkelen en implementeren.
Ik wil graag helpen Stel een vraag
Mirjam Elias

Help Mirjam de Digital Strategy te verbeteren

Mirjam is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting KinderVerzet & Vriendschap, Toen & Nu

Strategisch Marketingplan voor Zichtbaarheid

Uren

4 tot 6 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
Ik wil graag helpen
Stichting KinderVerzet & Vriendschap, Toen & Nu
Stichting KinderVerzet & Vriendschap, Toen & Nu

De missie van Stichting KinderVerzet & Vriendschap, Toen & Nu.

🌈Diversiteit en inclusiviteit
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

Als democratie verandert in dictatuur, wat verandert er dan in je klas? Met een combinatie van kunstvormen, stimuleren we bewustwording over burgerschap. In de maak nu: een musical, interactieve animaties en AR games over vergelding, vergeving, loyaliteit, vrijheid. Laat je niet opstoken, zoek verbinding. Gr 7 en 8 basisschool en gr 1-2 VO, ook geschikt voor sportclub, buurthuis, (groot)ouders.

Lees meer