Adobestock 315451889

Strategisch advies over Marketing

Organisatie in het kort

Stichting Kansarme kinderen Nederland

Stichting Kansarme Kinderen in Nederland is opgericht om gezinnen onder de armoede grens te ondersteunen en hen een beter leven te bieden.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Armoede
💛 Kind en gezin

Project details

⏱️

5-8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.
📍

Op locatie en/of vanuit huis

🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Meer bekendheid betekent meer kinderen die opgroeien in armoede een beter leven bieden! Denk daarom met onze marketing mee!

Stephanie van Buuren

Stephanie van Buuren

Stichting Kansarme kinderen Nederland

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Wij willen graag met een marketing strateeg bespreken hoe we onze marketingstrategie kunnen verbeteren, zodat we onze doelgroepen beter kunnen bereiken. We willen graag inzicht krijgen in hoe we onze doelgroepen effectief kunnen neerzetten en welke social-mediakanalen het meest geschikt zijn voor ons bedrijf. Ons uiteindelijke doel is om onze zakelijke partners beter te kunnen bereiken en tegelijkertijd onze naamsbekendheid te vergroten. Ben jij een expert op het gebied van marketing die ons kan helpen bij het effectief positioneren van onze doelgroepen en het identificeren van de meest geschikte social-mediakanalen voor ons bedrijf?

Hier zijn we naar op zoek

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld:
  • Het in kaart brengen van de eerste vervolgstappen voor het optimaliseren van onze marketingstrategie.
  • Advies over het effectief benaderen van je doelgroep.
  • Kennis delen zodat wij een algemeen begrip hebben van marketing, inclusief belangrijke concepten en strategieën.
  • Advies over de juiste social-mediakanalen om je doelgroep te bereiken en betrokkenheid te genereren.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik heb hier eigenlijk geen kennis of ervaring mee

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
  • Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
🧭 Communicatie strategie

Dit hebben we al in huis

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • Missie en visie.
  • Website: Je kunt ons vinden op www.skkin.nl. Daarnaast hebben we ook een actieve Facebook-pagina: https://www.facebook.com/stichtingskkin/.

De missie van Stichting Kansarme kinderen Nederland.

🤲Armoede
🌿 Groeiende fase
📍Maartensdijk

Op basis van onderzoek is vastgesteld dat opgroeien in armoede negatieve effecten kan hebben op kinderen, waaronder sociale uitsluiting. Stichting Kansarme Kinderen in Nederland is opgericht met als doel om kinderen die in armoede leven een beter leven te bieden. We streven ernaar om elk kind een zorgeloze jeugd en een kansrijke toekomst te geven.

Lees meer