Campagne huisstijl met materiaal ontwerpen
Organisatie in het kort
In Zoetermeer ontmoeten gemeenschappen elkaar in dialoog. Stichting ILOZ stimuleert samenwerking tussen diverse culturen en levensbeschouwingen.
Lees meerImpact thema’s
Project details
8-24 uur in totaal
Verspreid over 2-5 weken
Op locatie en/of vanuit huis
We kunnen direct starten
Zet jouw vaardigheden in om bij te dragen aan een inclusieve samenleving! ILOZ is op zoek naar professionals die dialoog en verbinding in Zoetermeer kunnen versterken. Wil jij impact maken? Laat van je horen!
Shamier Madhar
Stichting ILOZ
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
Het Interlevensbeschouwelijk Overleg Zoetermeer (ILOZ) brengt verschillende religies, culturen en levensbeschouwingen samen voor ontmoetingen en gesprekken. We regelen stadsgesprekken over onderwerpen zoals verzoening, herdenken, mensenrechten en duurzaamheid om connecties en begrip te stimuleren.
Hier zijn we naar op zoek
- Een campagne huisstijl die aansluit bij het campagne concept.
- Doorvertaling van huisstijl naar verschillende uitingen (bijvoorbeeld print, social media posts en/of website assets).
- Wanneer relevant: oplevering in benodigde format voor digitaal of print gebruik.
- Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik ben er bekend mee of heb er eerdere ervaring mee
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een grafisch designer die een huisstijl kan ontwikkelen voor een campagne en dit vervolgens consistent kan doorvertalen naar verschillende uitingen.
- Je bent bekend met grafische software en tools.
- Ervaring in het ontwikkelen van een huisstijl en vertalen naar diverse communicatiemiddelen.
- Je zet ideeën en concepten gemakkelijk om in aansprekende visuele content.
Dit hebben we al in huis
- Een globaal campagne concept / boodschap.
- Doelgroepomschrijving.
- Huisstijl (met elementen als logo, kleuren, lettertypes).
- We hebben al teksten voor ons event, maar dat zijn voorlopige versies om het alvast onder de aandacht te brengen.
- Jullie kunnen vervolgens nog specifieke context toevoegen om de briefing passend te maken voor jullie organisatie/wensen.
- Wat moet ik doen als ik het project toch niet wil doorzetten? Dat kan gebeuren. Neem zo snel mogelijk contact op met je contactpersoon bij De Nieuwe Gevers of mail team@denieuwegevers.nl. We zullen het project dan zo snel mogelijk van het platform halen om teleurstelling bij de professionals te voorkomen.
- Wat als er geen professional op een project reageert? Het kan zijn dat er niet direct op een project gereageerd wordt. Wanneer dit langer duurt dan verwacht, neem dan contact op met team@denieuwegevers.nl. Dan kunnen we kijken waar het aan ligt. Wellicht kunnen we de briefing nog beter formuleren. Daarnaast kunnen wij het project extra aandacht geven in onze activatie naar professionals toe.
- Zit er een limiet op het aantal kandidaten dat ik kan ontvangen per project? Zodra 3 kandidaten zich hebben ingeschreven op een project, wordt deze tijdelijk offline gehaald. Dit doen wij om onnodige afwijzingen te voorkomen. Uiteraard gaat het project weer online wanneer er geen geschikte kandidaat tussen zat.
- Hoe vind ik de juiste kandidaat als ik meerdere aanmeldingen ontvang? We vragen elke professional een beeld te geven van zijn ervaring en persoonlijke overtuiging en motivatie zodat jij hier een goede indruk van krijgt. Hieronder een aantal vragen die je kunnen helpen een professional te beoordelen:
- - Werkervaring: Heeft een professional vergelijkbare projecten in het verleden gedaan? Hoeveel jaar werkervaring heeft de professional binnen het gevraagde/jouw vakgebied? Ben je onder de indruk van het voorgaande werk dat de professional heeft geleverd? Bekijk zijn of haar portfolio, spreekt zijn werk je aan?
- - Persoonlijk: Heeft de professional affiniteit met waar jullie als organisatie aan bijdragen?
- Wat moet ik doen als de professional niet reageert na het matchen? Wanneer een professional niet reageert op een matchingsmail, neem dan zo snel mogelijk contact op met De Nieuwe Gevers. Stuur een mailtje naar team@denieuwegevers.nl. We zullen dan op zoek gaan naar een passende oplossing.
- Hoe moet ik omgaan met een professional die mijn project vrijwillig doet? Voel je niet bezwaard om constructieve feedback te geven. Feedback hoort nou eenmaal bij werk, dus ook naar een vrijwilliger toe. Probeer dit tijdig aan te geven zodat de professional eventueel meerwerk/aanpassingen goed kan inplannen. Doe dit daarnaast altijd op een constructieve en respectvolle manier.
- Wat moet ik doen als ik het project toch niet wil doorzetten? Neem zo snel mogelijk contact op met je contactpersoon bij De Nieuwe Gevers. Dan zullen wij dit samen met de professional gaan afhandelen.
- . Wat doe ik wanneer een project is afgerond? Laat het (in je portaal) aan ons weten wanneer een project is afgerond. We zijn benieuwd hoe het project verlopen is en waar eventuele verbeteringen liggen. Op deze manier kunnen we De Nieuwe Gevers ervaring telkens een stukje beter maken voor iedereen.
- . Kan ik verder samenwerken met deze professional? In principe committeert de professional zich alleen op het afgesproken project. Het is niet toegestaan het platform te gebruiken als acquisitietool. Een vervolgopdracht gaat weer via het platform. Mocht de samenwerking super zijn verlopen en jullie willen de samenwerking vervolgen, neem dan altijd eerst contact op met Jelle. Hij gaat samen met jullie kijken naar de mogelijkheden. .
De missie van Stichting ILOZ.
Onze stad is een thuis voor vele kleurrijke bewoners. Het ILOZ brengt deze diversiteit samen door verschillende levensbeschouwingen te verenigen: kerken, moslimorganisaties, joodse-, baha’i-, hindoe-, humanistische en Syrisch-culturele gemeenschappen in Zoetermeer.
Lees meer