c7b96cb2-b737-4d0d-9d01-4682f97a4e49

Campagne huisstijl met materiaal ontwerpen

Stichting ILOZ

Stichting ILOZ

Onze stad is een thuis voor vele kleurrijke bewoners. Het ILOZ brengt deze diversiteit samen door verschillende levensbeschouwingen te verenigen: kerken, moslimorganisaties, joodse-, baha’i-, hindoe-, humanistische en Syrisch-culturele gemeenschappen in Zoetermeer.

Help Stichting ILOZ

Campagne huisstijl met materiaal ontwerpen

Uren

8 tot 24 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Zet jouw vaardigheden in om bij te dragen aan een inclusieve samenleving! ILOZ is op zoek naar professionals die dialoog en verbinding in Zoetermeer kunnen versterken. Wil jij impact maken? Laat van je horen!

Shamier Madhar

Door Shamier Madhar

Bestuur of Raad

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 29 januari 2025

Waarom we jou nodig hebben

Het Interlevensbeschouwelijk Overleg Zoetermeer (ILOZ) brengt verschillende religies, culturen en levensbeschouwingen samen voor ontmoetingen en gesprekken. We regelen stadsgesprekken over onderwerpen zoals verzoening, herdenken, mensenrechten en duurzaamheid om connecties en begrip te stimuleren.

Wat ga je doen?

  • Een campagne huisstijl die aansluit bij het campagne concept.
  • Doorvertaling van huisstijl naar verschillende uitingen (bijvoorbeeld print, social media posts en/of website assets).
  • Wanneer relevant: oplevering in benodigde format voor digitaal of print gebruik.
  • Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.

Wat we al hebben

  • Een globaal campagne concept / boodschap.
  • Doelgroepomschrijving.
  • Huisstijl (met elementen als logo, kleuren, lettertypes).
  • We hebben al teksten voor ons event, maar dat zijn voorlopige versies om het alvast onder de aandacht te brengen.
  • Jullie kunnen vervolgens nog specifieke context toevoegen om de briefing passend te maken voor jullie organisatie/wensen.
  • Wat moet ik doen als ik het project toch niet wil doorzetten? Dat kan gebeuren. Neem zo snel mogelijk contact op met je contactpersoon bij De Nieuwe Gevers of mail team@denieuwegevers.nl. We zullen het project dan zo snel mogelijk van het platform halen om teleurstelling bij de professionals te voorkomen.
  • Wat als er geen professional op een project reageert? Het kan zijn dat er niet direct op een project gereageerd wordt. Wanneer dit langer duurt dan verwacht, neem dan contact op met team@denieuwegevers.nl. Dan kunnen we kijken waar het aan ligt. Wellicht kunnen we de briefing nog beter formuleren. Daarnaast kunnen wij het project extra aandacht geven in onze activatie naar professionals toe.
  • Zit er een limiet op het aantal kandidaten dat ik kan ontvangen per project? Zodra 3 kandidaten zich hebben ingeschreven op een project, wordt deze tijdelijk offline gehaald. Dit doen wij om onnodige afwijzingen te voorkomen. Uiteraard gaat het project weer online wanneer er geen geschikte kandidaat tussen zat.
  • Hoe vind ik de juiste kandidaat als ik meerdere aanmeldingen ontvang? We vragen elke professional een beeld te geven van zijn ervaring en persoonlijke overtuiging en motivatie zodat jij hier een goede indruk van krijgt. Hieronder een aantal vragen die je kunnen helpen een professional te beoordelen:
  • - Werkervaring: Heeft een professional vergelijkbare projecten in het verleden gedaan? Hoeveel jaar werkervaring heeft de professional binnen het gevraagde/jouw vakgebied? Ben je onder de indruk van het voorgaande werk dat de professional heeft geleverd? Bekijk zijn of haar portfolio, spreekt zijn werk je aan?
  • - Persoonlijk: Heeft de professional affiniteit met waar jullie als organisatie aan bijdragen?
  • Wat moet ik doen als de professional niet reageert na het matchen? Wanneer een professional niet reageert op een matchingsmail, neem dan zo snel mogelijk contact op met De Nieuwe Gevers. Stuur een mailtje naar team@denieuwegevers.nl. We zullen dan op zoek gaan naar een passende oplossing.
  • Hoe moet ik omgaan met een professional die mijn project vrijwillig doet? Voel je niet bezwaard om constructieve feedback te geven. Feedback hoort nou eenmaal bij werk, dus ook naar een vrijwilliger toe. Probeer dit tijdig aan te geven zodat de professional eventueel meerwerk/aanpassingen goed kan inplannen. Doe dit daarnaast altijd op een constructieve en respectvolle manier.
  • Wat moet ik doen als ik het project toch niet wil doorzetten? Neem zo snel mogelijk contact op met je contactpersoon bij De Nieuwe Gevers. Dan zullen wij dit samen met de professional gaan afhandelen.
  • . Wat doe ik wanneer een project is afgerond? Laat het (in je portaal) aan ons weten wanneer een project is afgerond. We zijn benieuwd hoe het project verlopen is en waar eventuele verbeteringen liggen. Op deze manier kunnen we De Nieuwe Gevers ervaring telkens een stukje beter maken voor iedereen.
  • . Kan ik verder samenwerken met deze professional? In principe committeert de professional zich alleen op het afgesproken project. Het is niet toegestaan het platform te gebruiken als acquisitietool. Een vervolgopdracht gaat weer via het platform. Mocht de samenwerking super zijn verlopen en jullie willen de samenwerking vervolgen, neem dan altijd eerst contact op met Jelle. Hij gaat samen met jullie kijken naar de mogelijkheden. .

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🎨 Grafisch Design
📢 Campagnes
🎨 Logo & Huisstijl

Een grafisch designer die een huisstijl kan ontwikkelen voor een campagne en dit vervolgens consistent kan doorvertalen naar verschillende uitingen.

  • Je bent bekend met grafische software en tools.
  • Ervaring in het ontwikkelen van een huisstijl en vertalen naar diverse communicatiemiddelen.
  • Je zet ideeën en concepten gemakkelijk om in aansprekende visuele content.
Shamier Madhar

Help Shamier de Grafisch Design te verbeteren

Shamier is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting ILOZ

Campagne huisstijl met materiaal ontwerpen

Uren

8 tot 24 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting ILOZ
Stichting ILOZ

De missie van Stichting ILOZ.

🌈Diversiteit en inclusiviteit
💒 Gevestigde organisatie
📍Zoetermeer

Onze stad is een thuis voor vele kleurrijke bewoners. Het ILOZ brengt deze diversiteit samen door verschillende levensbeschouwingen te verenigen: kerken, moslimorganisaties, joodse-, baha’i-, hindoe-, humanistische en Syrisch-culturele gemeenschappen in Zoetermeer.

Lees meer