Marijke 👐 Workshop Social Media

Een MarCom of PR specialist, die kan meedenken over bepaalde strategische PR thema's zoals doelgroep en media. Benodigd: ervaring met zaken als doelgroep & media, PR content, PR kalender en persbericht.
Ervaring met:
Stichting iamunheard promoot en ontwikkelt artiesten die niet binnen de lijntjes van de hedendaagse popmuziek kleuren. Wij zullen met onze talenten de (muziek) wereld een stuk kleurrijker maken. Elk talent verdient een podium, hoe klein of groot.
💒 Stichting iamunheard
⏱️ 6-10 uur in totaal
🗓️ Verspreid over 2-4 weken
💻 Op locatie en/of vanaf huis
🏁 We kunnen direct starten
Zangeres Jo Sarah kan een heel mooi voorbeeld zijn voor alle vrouwen, we hopen haar doelstelling te kunnen delen met zoveel mogelijk mensen.
Als stichting geven wij talent die afwijken van de norm de kans om zicht te ontplooien. Een van onze talenten gaat een event organiseren, waar vrouwen naartoe kunnen gaan om op een veilige plek meer te leren over hun lichaam, seksualiteit en seks door middel van panels, talks van experts, een markt en te luisteren naar muziek. Wij hebben al een idee over hoe we het event kunnen promoten. We hopen dat jij met ons kan sparren hoe we meer invalshoeken en ingangen kunnen vinden om het event onder de aandacht te brengen bij media/muziekbranche.
💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.
Project alert voor soortgelijke jobs
Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills
Stichting iamunheard promoot en ontwikkelt artiesten die niet binnen de lijntjes van de hedendaagse popmuziek kleuren. Talenten die afwijken van de norm en thuishoren in een subgenre, waar de huidige industrie niet in investeert in verband met het hoge risico. Wij helpen hen vanuit een strategie een imago uit te bouwen, een concept te versterken en beiden effectief te promoten.
Lees meer