Erik Mclean Qzpgqelvsia Unsplash

Advies over PR plan

Organisatie in het kort

Stichting iamunheard

Stichting iamunheard promoot en ontwikkelt artiesten die niet binnen de lijntjes van de hedendaagse popmuziek kleuren. Wij zullen met onze talenten de (muziek) wereld een stuk kleurrijker maken. Elk talent verdient een podium, hoe klein of groot.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Kunst en cultuur

Project details

⏱️

6-10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Zangeres Jo Sarah kan een heel mooi voorbeeld zijn voor alle vrouwen, we hopen haar doelstelling te kunnen delen met zoveel mogelijk mensen.

Jerrald  Justin

Jerrald Justin

Stichting iamunheard

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Als stichting geven wij talent die afwijken van de norm de kans om zicht te ontplooien. Een van onze talenten gaat een event organiseren, waar vrouwen naartoe kunnen gaan om op een veilige plek meer te leren over hun lichaam, seksualiteit en seks door middel van panels, talks van experts, een markt en te luisteren naar muziek. Wij hebben al een idee over hoe we het event kunnen promoten. We hopen dat jij met ons kan sparren hoe we meer invalshoeken en ingangen kunnen vinden om het event onder de aandacht te brengen bij media/muziekbranche.

Hier zijn we naar op zoek

  • Een beoordeling van ons huidige PR plan of -activiteiten.
  • 1 tot 3 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: doelgroep & media, PR middelen en -kalender, content ect.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een MarCom of PR specialist, die kan meedenken over bepaalde strategische communicatie thema's zoals doelgroep en media. Benodigd: ervaring met zaken als doelgroep & media, PR content, PR kalender en persbericht.

🗞 PR
🧭 Communicatie strategie

Dit hebben we al in huis

  • Er is een businessplan geschreven door het talent. Het evenement is voor vrouwen door vrouwen.
  • Een idee van het verhaal dat wij willen verspreiden in de media.
  • Missie en visie.
  • De doelgroepen die we willen bereiken.
  • Belangrijke mijlpalen voor in de PR kalender.

Stichting iamunheard

De missie van Stichting iamunheard.

🎨Kunst en cultuur
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

Stichting iamunheard promoot en ontwikkelt artiesten die niet binnen de lijntjes van de hedendaagse popmuziek kleuren. Talenten die afwijken van de norm en thuishoren in een subgenre, waar de huidige industrie niet in investeert in verband met het hoge risico. Wij helpen hen vanuit een strategie een imago uit te bouwen, een concept te versterken en beiden effectief te promoten.

Lees meer

Professionals over Stichting iamunheard

Marijke 👐 Workshop Social Media

8a03cac9-bfe1-48aa-a271-e532411d18d0
💛
rating-stars

"Een fijne, enthousiaste club die graag van jou als expert wilt leren. We hebben goede, duidelijke afspraken kunnen maken en als er iets tussen kwam, werd dat tijdig en fijn gecommuniceerd. Ik vond het een ontzettend leuke ervaring en heb het idee dat ik de jonge muzikanten ook écht heb kunnen helpen. "

Marijke