Tabitha Turner Susbeyxyssc Unsplash

Creatief campagne concept

Stichting Het Overweeghuis

Stichting Het Overweeghuis

Naar schatting zou zo'n 90 procent van de vrouwen die in de prostitutie werkt, uit willen stappen als ze daar de kans voor kreeg. Mensenhandel, armoede, verslaving en zorg voor familieleden zorgen ervoor dat vrouwen tegen hun zin in de prostitutie (blijven) werken. Veel sekswerkers staan in een overlevingsmodus en ervaren niet de rust en vrijheid om ander werk te overwegen.

Help Stichting Het Overweeghuis

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jou creatieve campagne-idee zorg je ervoor dat we genoeg donaties binnen krijgen om vrouwen die vastlopen in de prostitutie nieuw toekomstperspectief bieden!

Evelien Roukema

Door Evelien Roukema

Oprichter

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 23 oktober 2023

Waarom we jou nodig hebben

We zijn een startende organisatie die afhankelijk is van donaties. We vinden het leuk om op een originele manier geld in te zamelen, zodat mensen met plezier geven.

Wat ga je doen?

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.
  • Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.

Wat we al hebben

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Budgettering.
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Evelien Roukema

Help Evelien de Creative Concepting te verbeteren

Evelien is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Het Overweeghuis

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Het Overweeghuis
Stichting Het Overweeghuis

De missie van Stichting Het Overweeghuis.

🙂Welzijn
🌱 Start-up fase
📍Ermelo

Naar schatting zou zo'n 90 procent van de vrouwen die in de prostitutie werkt, uit willen stappen als ze daar de kans voor kreeg. Mensenhandel, armoede, verslaving en zorg voor familieleden zorgen ervoor dat vrouwen tegen hun zin in de prostitutie (blijven) werken. Veel sekswerkers staan in een overlevingsmodus en ervaren niet de rust en vrijheid om ander werk te overwegen.

Lees meer