Creatief campagne concept
Organisatie in het kort
Impact thema’s
Project details
8-16 uur in totaal
Verspreid over 2-4 weken
Op locatie en/of vanuit huis
We kunnen direct starten
Met krachtige en inspirerende communicatie trekken we meer mensen aan die samen met ons dit verschil willen maken. We slaan de handen ineen met de beste talenten en experts om te laten zien dat het kan: duurzame landbouw die gezonde voeding levert én onze leefomgeving versterkt.
Rosemarie Slobbe
Stichting Hemus
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
Laten we samen een sprong maken naar een duurzame toekomst! Bestrijden van een landbouw met biodiversiteit en het verbinden met de stad is onze missie als biologisch landbouwbedrijf. We laten zien dat dromen werkelijkheid kunnen worden en werken samen met onderzoek om kennis te vergaren, welke we graag delen. Ons doel? Een bruisende digitale en fysieke ontmoetingsplek creëren waar alle betrokkenen in de voedselketen samenkomen voor inspiratie en kennisdeling. Momenteel doen we dit nog wat versnipperd vooral via ons bestaande netwerk, maar nu willen we groeien met de hulp van krachtige communicatie of een betoverende campagne. We hebben de groene vingers voor het verbouwen van bieten, maar hebben jouw hulp nodig om effectief te communiceren en te ontdekken wie en wat daarvoor nodig zijn. Zin om ons hierbij te helpen?
Hier zijn we naar op zoek
- Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
- Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
- Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.
- Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.
- Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
- Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
- Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
- Is fijn als er een affiniteit of kennis is mbt duurzame landbouw
Dit hebben we al in huis
- Doel van de campagne.
- Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
- We hebben diverse doelgroepen, maar laten onze communicatieboodschap niet verschillen. We streven ernaar om met beperkte middelen veel te bereiken door ons net breed uit te gooien, hopend iets waardevols binnen te halen. Ons verlangen om kennis te delen en anderen te inspireren, maakt de kern van onze ambitie uit.
De missie van Stichting Hemus.
Hemus wil de transitie naar een robuust agro-ecologisch teeltsysteem versnellen door in de praktijk te laten zien dat het kan. Het huidige landbouwmodel heeft teveel negatieve effecten op onze omgeving (water, bodem, biodiversiteit) en onze gezondheid. Wij willen toe naar een teeltsysteem dat in de vraag naar gezond voedsel kan voorzien zonder schade aan de aarde toe te brengen.
Lees meer