Strategisch advies Commerciële markt

Stichting GUTS

Stichting GUTS

Stichting GUTS heeft als missie om het leven terug te geven aan IBD-patiënten door zich in te zetten voor de beste behandeling. Dat betekent vroegtijdige diagnose/behandelen op maat met een integrale benadering; een optimale combi van medicatie, chirurgie en lifestyle. Daarmee ontstaat voor hen een zo normaal mogelijke toekomst in de maatschappij qua opleiding, werk, sport, relaties, gezinsleven.

Help Stichting GUTS

Strategisch advies Commerciële markt

Uren

6 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Bezit jij over een grote dosis energie en bevlogenheid? En wil jij je net als wij graag inzetten voor een stichting die patiënten met IBD weer een toekomst geeft? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Liesbeth Munster

Door Liesbeth Munster

Oprichter

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 01 januari 0001

Waarom we jou nodig hebben

Op 19 mei, Wereld IBD-dag, willen wij een grote GUTS campagne lanceren waarmee wij meer aandacht willen vragen voor de ziekte van Crohn en colitis ulcerosa. Samen met een marketingbureau hebben we hiervoor al waanzinnig video/fotomateriaal geschoten (o.a. mooie patientportretten en een samenwerking met bekende Nederlanders), echter zouden wij graag advies inwinnen over hoe we dit het best in kunnen inzetten (denk aan kranten, aan tafel bij tv-shows, bushokjes, tijdschriften etc.)

Wat ga je doen?

  • 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: doelstellingen, doelgroepen, zakelijke propositie, marketing/promotie plan, funnel, advies voor ondersteunende materialen.
  • Een startplan met adviezen en concrete next steps.

Wat we al hebben

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is en dit project prioriteit en draagvlak geeft.
  • De doelen/challenges die we hebben.
  • Campagnemateriaal is beschikbaar (veel mooie beelden geschoten i.s.m. marketingbureau en mediabureau).

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧾 Sales
🎯 Business Strategy
🙌 Pitch & Presentation

Een strategische business developer, die als facilitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) zakelijke propositie thema’s uit te diepen t.b.v. het ophalen van funding. Benodigd: ervaring met funding en strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

Liesbeth Munster

Help Liesbeth de Sales te verbeteren

Liesbeth is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting GUTS

Strategisch advies Commerciële markt

Uren

6 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier

De missie van Stichting GUTS.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
🌱 Start-up fase
📍Naarden

Stichting GUTS heeft als missie om het leven terug te geven aan IBD-patiënten door zich in te zetten voor de beste behandeling. Dat betekent vroegtijdige diagnose/behandelen op maat met een integrale benadering; een optimale combi van medicatie, chirurgie en lifestyle. Daarmee ontstaat voor hen een zo normaal mogelijke toekomst in de maatschappij qua opleiding, werk, sport, relaties, gezinsleven.

Lees meer