Strategisch advies Commerciële markt

Stichting GUTS
Stichting GUTS heeft als missie om het leven terug te geven aan IBD-patiënten door zich in te zetten voor de beste behandeling. Dat betekent vroegtijdige diagnose/behandelen op maat met een integrale benadering; een optimale combi van medicatie, chirurgie en lifestyle. Daarmee ontstaat voor hen een zo normaal mogelijke toekomst in de maatschappij qua opleiding, werk, sport, relaties, gezinsleven.
Help Stichting GUTS
Strategisch advies Commerciële markt
Uren
6 tot 10 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
📍 Vanuit huis
Bezit jij over een grote dosis energie en bevlogenheid? En wil jij je net als wij graag inzetten voor een stichting die patiënten met IBD weer een toekomst geeft? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Door Liesbeth Munster
Oprichter
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 01 januari 0001
Waarom we jou nodig hebben
Op 19 mei, Wereld IBD-dag, willen wij een grote GUTS campagne lanceren waarmee wij meer aandacht willen vragen voor de ziekte van Crohn en colitis ulcerosa. Samen met een marketingbureau hebben we hiervoor al waanzinnig video/fotomateriaal geschoten (o.a. mooie patientportretten en een samenwerking met bekende Nederlanders), echter zouden wij graag advies inwinnen over hoe we dit het best in kunnen inzetten (denk aan kranten, aan tafel bij tv-shows, bushokjes, tijdschriften etc.)
Wat ga je doen?
- 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: doelstellingen, doelgroepen, zakelijke propositie, marketing/promotie plan, funnel, advies voor ondersteunende materialen.
- Een startplan met adviezen en concrete next steps.
Wat we al hebben
- Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is en dit project prioriteit en draagvlak geeft.
- De doelen/challenges die we hebben.
- Campagnemateriaal is beschikbaar (veel mooie beelden geschoten i.s.m. marketingbureau en mediabureau).
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een strategische business developer, die als facilitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) zakelijke propositie thema’s uit te diepen t.b.v. het ophalen van funding. Benodigd: ervaring met funding en strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

Help Liesbeth de Sales te verbeteren
Liesbeth is jouw contactpersoon voor dit project
Help Stichting GUTS
Strategisch advies Commerciële markt
Uren
6 tot 10 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
📍 Vanuit huis
De missie van Stichting GUTS.
Stichting GUTS heeft als missie om het leven terug te geven aan IBD-patiënten door zich in te zetten voor de beste behandeling. Dat betekent vroegtijdige diagnose/behandelen op maat met een integrale benadering; een optimale combi van medicatie, chirurgie en lifestyle. Daarmee ontstaat voor hen een zo normaal mogelijke toekomst in de maatschappij qua opleiding, werk, sport, relaties, gezinsleven.
Lees meer