99419468-b159-40e1-b9e7-eca4675d81e6

Teksten marketing materials

Stichting Grand Slams for Kids

Met Grand Slams for Kids willen we jong Nederland in beweging krijgen. Wel of geen KNLTB lid. Het is bedoeld voor jongeren die op recreatief niveau tennissen. Het voornaamste doel van de Grand Slams is dat de jongeren plezier hebben. Gezien het een landelijk toernooi is bieden we onze deelnemers de kans eens tegen andere tennissers te spelen in plaats van hun clubgenoten!

Help Stichting Grand Slams for Kids

Teksten marketing materials

Uren

2 tot 5 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jouw expertise kunnen wij verder ontwikkelen en groeien

Chimène  Verweij

Door Chimène Verweij

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 01 januari 0001

Waarom we jou nodig hebben

Pakkende teksten om onze website bezoekers optimaal en leuk te informeren

Wat ga je doen?

  • Goed geschreven en aansprekende teksten voor een van onze marketing materialen (bijvoorbeeld folder, flyer of poster), in lijn met onze merkidentiteit en communicatie-doelstellingen.
  • We staan erg open voor creatieve ideeën en advies.
  • Een nieuwe website, maar oude teksten, tijd voor vernieuwing!
  • Het (pakkend) herschrijven van de teksten op onze website

Wat we al hebben

  • Globale content richting(en).
  • Doelgroepomschrijving.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

✍️ Copywriting

Een copywriter die goed geschreven en aansprekende content voor ons kan schrijven, waarmee onze impact zichtbaar(der) wordt.

  • Je hebt een vlotte schrijfstijl die complexe ideeën helder en boeiend kan overbrengen.
  • Je weet hoe je overtuigende teksten kan schrijven voor verschillende kanalen of doelgroepen.
Chimène  Verweij

Help Chimène de Copywriting te verbeteren

Chimène is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Grand Slams for Kids

Teksten marketing materials

Uren

2 tot 5 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Grand Slams for Kids

De missie van Stichting Grand Slams for Kids.

🏅Sport en recreatie
🌿 Groeiende fase
📍Rotterdam

Met Grand Slams for Kids willen we jong Nederland in beweging krijgen. Wel of geen KNLTB lid. Het is bedoeld voor jongeren die op recreatief niveau tennissen. Het voornaamste doel van de Grand Slams is dat de jongeren plezier hebben. Gezien het een landelijk toernooi is bieden we onze deelnemers de kans eens tegen andere tennissers te spelen in plaats van hun clubgenoten!

Lees meer

Professionals over Stichting Grand Slams for Kids

Huub 👐 Strategisch advies over Social Media

💛
rating-stars

"Bij Grand Slams for Kids valt alles helemaal op zijn plaats, een goed doel van deze tijd. Een heerlijk pro-actief én gedreven team met een super mooi doel."

Huub

Debbie 👐 Website design & Wordpress Thema inrichten

💛
rating-stars

"Ik heb een super tijd gehad met de meiden van Grand slams for kids "

Debbie

Rianne 👐 Fotoshoot tennisevent

💛
rating-stars

"Het was een fijne samenwerking, omdat ze bij de tennis organisatie tijdens mijn inzet voor het foto project rekening en begrip met mij hebben gehouden m.b.t. mijn autisme en ze mij bij de organisatie op de eerste dag waarop ik op de locatie langskwam al gelijk een kleine waardering aan mij gaven voor mijn inzet voor het maken van mooie actie foto’s! "

Rianne