Erik 👐 Storytelling audit

"Goede communicatie en sfeer"
Erik
Wereldwijd worden inheemse volkeren misbruikt als toeristische attractie. Wij assisteren hen om CBT (community-based tourism) leiders te worden.
Lees meer4-10 uur in totaal
Verspreid over 3-6 weken
Op locatie en/of vanuit huis
We kunnen direct starten
Dit project is een unieke kans om bij te dragen aan de empowerment van inheemse volkeren in de toeristische sector door middel van doelgerichte social media strategieën. Ben jij klaar om je expertise in te zetten voor een betekenisvol doel?
Kim de Leeuw
Stichting Fair Tourism
Fair Tourism streeft ernaar inheemse volkeren te positioneren als leiders in de toeristische sector. Om dit doel te bereiken, zoeken we naar manieren om onze zichtbaarheid op social media te vergroten, meer samenwerkingen aan te trekken en donaties te genereren. Echter, de uitdaging ligt in het verenigen van onze diverse subdoelen en doelgroepen binnen onze social media strategie. We zoeken een sparringpartner om onze social media strategie te verfijnen en ons te helpen onze online aanwezigheid te optimaliseren. Ben jij een social media strateeg of specialist die ervaring heeft met het ontwikkelen van strategische plannen?
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af
Een strateeg, marketeer of social media specialist die als sparringpartner helpt met een betere social media strategie. Op zoek naar iemand met ervaring met doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.
Wij assisteren inheemse volkeren (Kayan/long neck in Thailand en Maasai in Kenia) met de transitie van showdorp naar respectvolle toeristische activiteiten die bijdragen aan armoedebestrijding en natuurbehoud. Daarnaast geven we workshops en keynotes om studenten en reizigers bewust te maken van duurzaam toerisme gerund door de lokale bevolking.