
Medialijst samenstellen
Organisatie in het kort

Het inspireren van jongeren bij het maken van toekomstkeuzes door waardevolle ontmoetingen te realiseren met professionals uit de praktijk.
Lees meerImpact thema’s
Project details
8-12 uur in totaal
Verspreid over 2-4 weken
Vanuit huis
We kunnen direct starten
Met jouw expertise kunnen we een beweging op gang brengen onder professionals uit de praktijk, werkgevers en onderwijsinstellingen, om jongeren te inspireren bij hun toekomstkeuzes!

Ellis Meenks
Stichting één uur voor de toekomst
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
We missen de expertise om publiciteit te genereren over de wijze waarop wij jongeren inspireren bij het maken van hun toekomstkeuzes (denk aan studie- en beroepskeuzes). We doen dit door jongeren in contact te brengen met professionals uit de praktijk. Ook krijgen de jongeren een maatschappelijke challenge in het werkveld dat ze graag willen ontdekken. Wij willen professionals in allerlei soorten beroepen, werkgevers en onderwijsinstellingen via media bereiken en in beweging brengen om bij te dragen aan deze belangrijke missie. Uniek aan onze organisatie is dat we echt 'voor en door jongeren' zijn.
Hier zijn we naar op zoek
- Hulp bij het vooronderzoek van de juiste contacten voor onze medialijst.
- Een spreadsheet met relevante media die wij kunnen gebruiken om nieuwsmedia aan te schrijven.
- Indien mogelijk: juiste boodschap en insteek bedenken met elkaar
- Indien mogelijk: Bepalen strategie voor benaderen van media-contacten
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik heb hier eigenlijk geen kennis of ervaring mee
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een professional die ervaring heeft binnen projectmanagement of PR en ons kan helpen met het opstellen van een medialijst met relevante contacten.
- Een professional die ervaring heeft binnen PR en ons kan helpen met het opstellen van een medialijst met relevante contacten, en de juiste benadering.
Dit hebben we al in huis
- Missie en visie.
- Een idee van het onderwerp dat we in de media willen verspreiden.
- Een idee de doelgroep die we willen bereiken.


De missie van Stichting één uur voor de toekomst.
Ken je dat gevoel van blijdschap als je iets doet wat je echt tof vindt? Dát gevoel willen wij jongeren geven als ze zich oriënteren op hun toekomst. Meer dan 60% heeft geen duidelijk toekomstbeeld en krijgt onvoldoende ruimte om dit vanuit intrinsieke motivatie te ontdekken. Wij willen jongeren op verschillende manieren inspireren vanuit het hart te kiezen samen met professionals en bedrijven.
Lees meer