
Nieuwe huisstijl
Organisatie in het kort

Wij ontwikkelen en bieden trainingsprogramma's aan slachtoffers mensenhandel. Doel is om re-integratie in de samenleving te ondersteunen.
Lees meerImpact thema’s
Project details
8-12 uur in totaal
Verspreid over 2-5 weken
Op locatie en/of vanuit huis
We kunnen direct starten
Om onze missie te bereiken hebben we een sterke branding nodig. Hiermee willen we meer gasten in onze restaurants aantrekken, zodat 100% van de winst terugvloeit naar trainingsprogramma's voor slachtoffers van mensenhandel.

Emma Strijker
Stichting Dignita
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
Onze marketing en drukwerk zijn nu een rommeltje van lettertypes, kleuren en stijlen, wat onze communicatie inconsistent maakt. Vanaf april gaan we meer doen met marketing, en als eerste stap willen we een duidelijk en up-to-date brandbook. Hiermee willen we een sterke, herkenbare uitstraling neerzetten en ervoor zorgen dat iedereen in dezelfde stijl werkt. We zoeken een creatieve en georganiseerde professional die ons kan helpen met het maken van een professioneel brandbook. Dit wordt de basis voor al onze visuele en communicatieve uitingen en helpt ons om krachtiger te communiceren. Heb jij de skills om ons te helpen bij het creëren van een brandbook dat echt impact maakt? Meld je aan en draag bij aan een krachtige en herkenbare Dignita-brand!
Hier zijn we naar op zoek
- Creëer een nieuwe huisstijl dat aansluit bij onze identiteit en missie
- Werk de huisstijl uit in een brandbook als basis voor al onze visuele en communicatieve uitingen
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een grafisch designer die een huisstijl handboek kan ontwikkelen die goed aansluit bij de missie, visie en merk van onze organisatie. Pre: een portfolio met soortgelijke projecten (logo’s en huisstijlen).


De missie van Stichting Dignita.
Dignita Academy wil perspectief bieden aan mensen die weinig of geen kansen hebben gehad in hun leven – vrouwen en mannen die om verschillende redenen in kwetsbare situaties terecht zijn gekomen zoals de prostitutie, mensenhandel en slachtoffers van huiselijk geweld. 100% van de winst van de restaurants vloeit terug naar de stichting en wordt gebruikt om het trainingsprogramma te bekostigen.
Lees meer