763ccdb7-6832-4a32-906b-8d308b39c0ce

Contentkalender opstellen

Help dak- en thuislozen vooruit

Creëer een contentkalender voor LinkedIn en lokale media. Bepaal thema's en rubrieken die passen bij onze strategie.

Stichting Dagloon Nijmegen

Stichting Dagloon Nijmegen

Stichting Dagloon Nijmegen is een werkcollectief voor (dreigend) dak- en thuislozen. Bij ons werken mensen 3 of 4 dagdelen per week tegen een vrijwilligersvergoeding.

  • Wij helpen hen participeren aan de samenleving.

  • Wij bieden hun zin vol werk en sociale rollen.

  • Dit project versterkt onze missie.

Help Stichting Dagloon Nijmegen

Contentkalender opstellen

Uren

6 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Onze communicatie mist structuur en impact. We hebben hulp nodig bij het maken van een duidelijke contentstrategie. Zo bereiken we meer mensen en versterken we onze missie met minimale middelen. Help jij ons dit te realiseren?

Tim de Witte

Door Tim de Witte

Bestuur of Raad

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 27 mei 2025

Waarom we jou nodig hebben

We merken dat onze communicatie nog niet de impact heeft die we willen. Zonder een duidelijke contentstrategie missen we kansen om onze missie breed en effectief uit te dragen. Met een sterke contentkalender kunnen we onze boodschap beter delen en meer mensen bereiken. Dit helpt ons om met beperkte middelen toch maximale maatschappelijke impact te maken. Kun jij ons helpen met het ontwikkelen van een strategische contentkalender? We zoeken een professional die ons helpt structuur en focus aan te brengen in onze communicatie.

Wat ga je doen?

  • Ontwikkel een contentkalender voor LinkedIn en lokale media.
  • Bepaal thema's en rubrieken die passen bij de strategie.
  • Creëer een kwartaalplanning met duidelijke werkprocessen.
  • Stel een systeem op voor analyse en evaluatie van de contentstrategie.

Wat we al hebben

  • Toegang tot LinkedIn en lokale media accounts

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie
✍️ Copywriting
🧠 Consulting Digital Marketing
  • Jij bent een contentstrateeg en hebt zin om een impactvolle contentkalender te ontwikkelen.
  • Je vindt het leuk om strategisch na te denken over thema's en rubrieken.
  • Je wilt graag processen optimaliseren en evaluatiesystemen opzetten.
Ik wil graag helpen Stel een vraag
Tim de Witte

Help Tim de Communicatie strategie te verbeteren

Tim is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Dagloon Nijmegen

Contentkalender opstellen

Uren

6 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
Ik wil graag helpen
Stichting Dagloon Nijmegen
Stichting Dagloon Nijmegen

De missie van Stichting Dagloon Nijmegen.

🤲Armoede
🌿 Groeiende fase
📍Nijmegen

Een vieze stad, een stad waar overlast wordt ervaren, waar ruzies ontstaan en mensen zich niet veilig voelen. Dat is wat speelt in Nijmegen. De dak- en thuislozen worden als probleem aangewezen maar wij weten beter. Met onze groeiende gemeenschap van 70 (ex) dak- en thuislozen, steken we de handen uit de mouwen en houden we Nijmegen schoon. Je thuis voelen in een schone stad, daar gaan we voor!

Lees meer