Schermafbeelding 2022 06 02 Om 16.23.40

Advies over Persona's

We hebben een beeld van onze doelgroepen, maar we missen het inzicht wat ze echt belangrijk vinden. Zet jou UX'pertise in! Zo kunnen we meer onvergetelijke momenten creëren voor gezinnen die te maken hebben met kanker. 🤡

Stichting Bliss to Shine

Stichting Bliss to Shine

Kanker heb je niet alleen. Het hele gezin heeft te maken met de ziekte en de gevolgen daarvan. Wij zorgen ervoor dat zowel de kinderen als het hele gezin de ziekte even kunnen vergeten en dat zij onbetaalbare herinneringen kunnen opbouwen. We organiseren jaarlijks de Shine Day én we laten wensen in vervulling gaan tijdens een Blissi Special Day voor kinderen met kanker en hun gezin. Het beleven en vervullen van de wens van kinderen met kanker, levert een positieve bijdrage aan de mentale veerkracht van het hele gezin. Dit zorgt ervoor dat ze sterker in het ziekteproces, het dagelijks leven en in de maatschappij staan.

Help Stichting Bliss to Shine

Advies over Persona's

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met het concreet maken van onze doelgroepen, kunnen we meer onvergetelijke momenten creëren voor gezinnen die te maken hebben met kanker! Jij gaat het verschil maken.

Arieta Hoek

Door Arieta Hoek

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 12 mei 2022

Waarom we jou nodig hebben

We willen de stichting naar een hoger level tillen, zodat we nog meer kinderen en gezinnen met kanker kunnen helpen. Om dit te kunnen bereiken willen we beter weten wat onze doelgroep beweegt. Wat drijft onze doelgroep en wat vinden ze belangrijk? Wij missen de expertise en zoeken daarvoor jouw UX'pertise om ons te helpen met het beter in kaart brengen wie de doelgroep precies is.

Wat ga je doen?

  • Hulp bij het vertalen van de inzichten van onze doelgroepen naar helder omschreven Persona's.
  • Praktische tips hoe wij persona’s kunnen verwerken in onze werkwijze, waardoor wij meer klantgericht gaan werken.

Wat we al hebben

  • Begrip van de verschillende doelgroepen die we hebben.
  • Eerdere inzichten van onze doelgroep.
  • Missie, Visie & Waarden

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

👩‍💻 UX
💭 Design thinking

Een UX of Marketing Professional die ons kan helpen bij het vertalen van inzichten in onze doelgroepen naar heldere Persona's. Benodigd: ervaring met Persona's en het faciliteren van teams in het opstellen ervan.

  • Ervaring met het creëren van Persona's en het vertalen van gebruikersinzichten naar overtuigende profielen.
  • Je vind het leuk om doelgroeponderzoek en interviews te doen.
  • Jij weet de behoeften van onze doelgroep in kaart te brengen.
Arieta Hoek

Help Arieta de UX te verbeteren

Arieta is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Bliss to Shine

Advies over Persona's

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Bliss to Shine
Stichting Bliss to Shine

De missie van Stichting Bliss to Shine.

👪Kind en gezin
🌿 Groeiende fase
📍Veenendaal

Kanker heb je niet alleen. Het hele gezin heeft te maken met de ziekte en de gevolgen daarvan. Wij zorgen ervoor dat zowel de kinderen als het hele gezin de ziekte even kunnen vergeten en dat zij onbetaalbare herinneringen kunnen opbouwen. We organiseren jaarlijks de Shine Day én we laten wensen in vervulling gaan tijdens een Blissi Special Day voor kinderen met kanker en hun gezin. Het beleven en vervullen van de wens van kinderen met kanker, levert een positieve bijdrage aan de mentale veerkracht van het hele gezin. Dit zorgt ervoor dat ze sterker in het ziekteproces, het dagelijks leven en in de maatschappij staan.

Lees meer

Professionals over Stichting Bliss to Shine

Vincent 👐 Event management ondersteuning

💛
rating-stars

"De samenwerking met Bliss to Shine was geweldig. Leuke, enthousiaste mensen die met hun hart werken aan mooie gebeurtenissen voor zij die het nodig hebben."

Vincent

Helmie 👐 Kaart / uitnodiging design

💛
rating-stars

"Het was een fijne samenwerking met Arieta van Bliss to Shine. Heldere communicatie, reageert snel en er was veel ruimte voor creatieve vrijheid binnen de huisstijl. De ontwerpen werden telkens zeer enthousiast ontvangen en de nieuwe collectie kaarten staat nu te 'shinen' bij Kaartje2Go! "

Helmie

Ellen 👐 Event management ondersteuning

💛
rating-stars

"De Bliss to Shineday! Wat een enthousiasme. Met nul euro een fantastisch evenement neerzetten. Ik neem mijn petje er voor af. Zo bijzonder hoe alle vrijwilligers zich inzetten voor dit evenement. "

Ellen

Dennis 👐 Pitch deck

💛
rating-stars

"Er was een goede klik met de opdrachtgever. Daarnaast waren er middelen voorhanden zoals een huisstijl en andere documenten die genoeg input gaven voor de gevraagde producten. Verder stelde de opdrachtgever zich flexibel op wat betreft de spreiding van de tijdsinvestering."

Dennis

Octavie 👐 Strategisch advies over Werving & Selectie

💛
rating-stars

"Er volledige transparantie werd gegeven en ze open staan voor optimaliseren in HR vraagstukken. "

Octavie

douwe 👐 Illustraties

💛
rating-stars

"Het was een fijne samenwerking. De online kickoff meeting was er prettig. We weten uit ervaring wat er speelt en waarom de stichting doet wat ze doen. UIteindelijk concludeerden we dat een animatie misschien meer toepasselijk zou zijn. Maar gaandeweg het project heb ik toch in overleg besloten om eerst een infographic te maken, en die uiteindelijk ook om te zetten naar een animatie. Feedback op de stappen was telkens positief en enthousiast, en tijdens de afronding verliep het zetten van de puntjes op de i ook in goed overleg."

douwe