279867258 2822444391394599 5038252702581146016 N

Creatief campagne concept

Stichting Behoud Oorlogsherinneringen

Stichting Behoud Oorlogsherinneringen

Onze missie met het herinneringscentrum 40-45 is het creëren van bewustwording onder de leeftijdscategorie 8-14 jaar dat vrijheid geen vanzelfsprekendheid is. Hoe kan vrijheid van je worden afgenomen? Wat betekend vrijheid voor jou? Hoe bewaren we die vrijheid? Dit allemaal aan de hand van persoonlijke verhalen en voorwerpen die de bezoeker aan het denken moet zetten.

Help Stichting Behoud Oorlogsherinneringen

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Draag bij aan het vergroten van het vrijheidsbewustzijn onder jongeren door jouw creatieve en conceptuele talenten in te zetten.

Pieter Trap

Door Pieter Trap

Oprichter

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 11 april 2024

Waarom we jou nodig hebben

Met de oprichting van het Herinneringscentrum '40-'45 in de regio Noordwest Veluwe, willen we jongeren tussen 8-14 jaar oud bewust maken van het belang van vrijheid. Jouw creativiteit in het ontwikkelen van een campagne kan hierin een cruciale rol spelen. Samen kunnen we ervoor zorgen dat de boodschap van vrijheid krachtig en inspirerend overkomt. Jouw werk heeft de potentie om echte verandering teweeg te brengen.

Wat ga je doen?

  • Een origineel campagneconcept dat aansluit bij onze identiteit en budget.
  • Het campagneconcept vertaald naar visuele mock-up designs, passend bij onze huisstijl.

Wat we al hebben

  • Een duidelijk doel voor de campagne en ons huisstijldocument.
  • Informatie over het beschikbare budget en de doelgroep van de campagne.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Pieter Trap

Help Pieter de Creative Concepting te verbeteren

Pieter is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Behoud Oorlogsherinneringen

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie

Hoe het werkt?

Klik hier

De missie van Stichting Behoud Oorlogsherinneringen.

🎨Kunst en cultuur
💒 Gevestigde organisatie
📍Ermelo

Onze missie met het herinneringscentrum 40-45 is het creëren van bewustwording onder de leeftijdscategorie 8-14 jaar dat vrijheid geen vanzelfsprekendheid is. Hoe kan vrijheid van je worden afgenomen? Wat betekend vrijheid voor jou? Hoe bewaren we die vrijheid? Dit allemaal aan de hand van persoonlijke verhalen en voorwerpen die de bezoeker aan het denken moet zetten.

Lees meer