
Creatief campagne concept

Stichting Behoud Oorlogsherinneringen
Onze missie met het herinneringscentrum 40-45 is het creëren van bewustwording onder de leeftijdscategorie 8-14 jaar dat vrijheid geen vanzelfsprekendheid is. Hoe kan vrijheid van je worden afgenomen? Wat betekend vrijheid voor jou? Hoe bewaren we die vrijheid? Dit allemaal aan de hand van persoonlijke verhalen en voorwerpen die de bezoeker aan het denken moet zetten.
Help Stichting Behoud Oorlogsherinneringen
Creatief campagne concept
Uren
8 tot 16 uur in totaal
Periode
In 2 tot 4 weken
📍 Op locatie
Draag bij aan het vergroten van het vrijheidsbewustzijn onder jongeren door jouw creatieve en conceptuele talenten in te zetten.

Door Pieter Trap
Oprichter
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 11 april 2024
Waarom we jou nodig hebben
Met de oprichting van het Herinneringscentrum '40-'45 in de regio Noordwest Veluwe, willen we jongeren tussen 8-14 jaar oud bewust maken van het belang van vrijheid. Jouw creativiteit in het ontwikkelen van een campagne kan hierin een cruciale rol spelen. Samen kunnen we ervoor zorgen dat de boodschap van vrijheid krachtig en inspirerend overkomt. Jouw werk heeft de potentie om echte verandering teweeg te brengen.
Wat ga je doen?
- Een origineel campagneconcept dat aansluit bij onze identiteit en budget.
- Het campagneconcept vertaald naar visuele mock-up designs, passend bij onze huisstijl.
Wat we al hebben
- Een duidelijk doel voor de campagne en ons huisstijldocument.
- Informatie over het beschikbare budget en de doelgroep van de campagne.
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.
- Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
- Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
- Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.

Help Pieter de Creative Concepting te verbeteren
Pieter is jouw contactpersoon voor dit project
Help Stichting Behoud Oorlogsherinneringen
Creatief campagne concept
Uren
8 tot 16 uur in totaal
Periode
In 2 tot 4 weken
📍 Op locatie
De missie van Stichting Behoud Oorlogsherinneringen.
Onze missie met het herinneringscentrum 40-45 is het creëren van bewustwording onder de leeftijdscategorie 8-14 jaar dat vrijheid geen vanzelfsprekendheid is. Hoe kan vrijheid van je worden afgenomen? Wat betekend vrijheid voor jou? Hoe bewaren we die vrijheid? Dit allemaal aan de hand van persoonlijke verhalen en voorwerpen die de bezoeker aan het denken moet zetten.
Lees meer