Adobestock 441151491

Interim vrijwilliger: LinkedIn

Stichting Babyspullen

Stichting Babyspullen

Stichting Babyspullen zet zich in om de effecten van armoede op baby’s en jonge kinderen te verminderen, omdat elk kind recht heeft op een goede start. We realiseren dit doel door het verstrekken van gratis babystartpakketten, bestaande uit nieuwe en gebruikte babyspullen, aan (aanstaande) ouders in Nederland.

Help Stichting Babyspullen

Interim vrijwilliger: LinkedIn

Uren

60 tot 80 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 18 tot 20 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Wil jij bijdragen aan een goede start voor elk kind? En wil jij nu echt eens een goed gevoel krijgen van werk? Word dan vrijwilliger bij Stichting Babyspullen!

Team Babyspullen

Door Team Babyspullen

HR medewerker

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 29 april 2023

Waarom we jou nodig hebben

LinkedIn heeft voor jou geen geheimen. Jij optimaliseert de zichtbaarheid van Stichting Babyspullen op dit kanaal en weet geïnteresseerden naar onze pagina te trekken. Als LinkedIn Specialist bij Stichting Babyspullen word je onderdeel van een gedreven marketing communicatie team waarin iedereen zijn bijdrage levert. Je bouwt mee aan de online branding van Stichting Babyspullen en helpt hierin verder te professionaliseren. De exacte tijdsinvulling is flexibel in te richten met jouw agenda. We bepalen per maand wat we oppakken en hoe we dat invullen.

Wat ga je doen?

  • Ondersteuning in het beheren van het LinkedIn kanaal voor een periode van min. 6 maanden, voor 4-8 uur per week.
  • Het beheren van het LinkedIn kanaal. Denk aan: het bedenken, uitwerken en posten van goed geschreven en aansprekende posts vanuit het Stichting Babyspullen account en vanuit onze directeur.
  • Het verder uitwerken en managen van een contentkalender, dat in lijn ligt met ons merk en missie/visie.

Wat we al hebben

  • Een contactpersoon die intern betrokken is tijdens de samenwerking.
  • Toegang tot onze Social Media accounts om deze te beheren.
  • Een huisstijldocument.
  • Doelstellingen en doelgroepomschrijving.
  • Een jaarkalender met onze activiteiten.
  • Tone of voice document.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌎 Social Media
✍️ Copywriting

Een Social Media specialist die voor een periode van min. 6 maanden, goed geschreven en aansprekende posts voor ons kan creëren, plaatsen en beheren op onze kanalen. Benodigd: ervaring met het beheren van Social Media kanalen, strategie, inhakers, etc.

Team Babyspullen

Help Team de Social Media te verbeteren

Team is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Babyspullen

Interim vrijwilliger: LinkedIn

Uren

60 tot 80 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 18 tot 20 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Babyspullen
Stichting Babyspullen

De missie van Stichting Babyspullen.

🤲Armoede
🌿 Groeiende fase
📍Heerhugowaard

Stichting Babyspullen zet zich in om de effecten van armoede op baby’s en jonge kinderen te verminderen, omdat elk kind recht heeft op een goede start. We realiseren dit doel door het verstrekken van gratis babystartpakketten, bestaande uit nieuwe en gebruikte babyspullen, aan (aanstaande) ouders in Nederland.

Lees meer

Professionals over Stichting Babyspullen

dylan 👐 Jaarverslag ontwerpen

💛
rating-stars

"goede communicatie"

dylan

Lisanne 👐 Strategische sessies: beleidsplan

💛
rating-stars

"Stichting Babyspullen stond het gehele traject dat bestond uit 3 fysieke sessies van iedere een dagdeel vol enthousiasme en aandacht klaar om nieuwe strategische richtingen te bedenken en onderzoeken. Uiteindelijk zijn we tot een goed bruikbaar, gedragen, maar innovatief resultaat gekomen wat aansluit bij de huidige en gewenste situatie. Mary was de opdrachtgever vanuit het team en de samenwerking verliep efficient, maar ook erg prettig. Erg blij mee! "

Lisanne

Dave 👐 Strategisch advies over LinkedIn

💛
rating-stars

"Stichting Babyspullen is een mooie club die druk bezig is om verder te professionaliseren. Onwijs waardevol om daar een steentje aan te hebben mogen dragen. Want ieder kind verdient een goede start!"

Dave

Toke 👐 Social Media posts ontwerpen

💛
rating-stars

"Stichting Babyspullen is een hele leuke organisatie. Niet alleen vanwege het goede doel, maar ook door de leuke mensen die er werken. "

Toke

Marcel 👐 Interim vrijwilliger: Grafisch Designer

💛
rating-stars

"In begin ging het wat stroef, maar daarna alles af kunnen werken voor dit bedrijf."

Marcel

Piet 👐 Creatief campagne concept

💛
rating-stars

"Stichting Babyspullen kwam met een duidelijke briefing en aanvullend materiaal. Met veel toewijding participeerde het team in verschillende creatieve sessies. Uiteindelijk hebben we samen een mooi concept gecreëerd. Ik kan niet wachten tot het daadwerkelijk wordt gerealiseerd. "

Piet