Stichting Babyspullen-photo

Interim vrijwilliger: event coördinator

Organisatie in het kort

Stichting Babyspullen

Omdat elk kind recht heeft op een goede start, voorzien wij met babystartpakketten in de basisbehoeften van baby's die opgroeien in armoede

Lees meer

Impact thema’s

💛 Armoede
💛 Kind en gezin
💛 Duurzaamheid, natuur en milieu

Project details

⏱️

2 uur per week

📍

Vanuit huis

🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Al onze vrijwilligers zijn het hierover eens: het werk geeft je een goed gevoel! Een eerlijke start voor elke baby willen we natuurlijk allemaal en op deze manier kan je heel praktisch een steentje aan bijdragen.

Team Babyspullen

Team Babyspullen

Stichting Babyspullen

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Stichting Babyspullen organiseert regelmatig events zoals, sorteer weken, een gezellige nieuwjaarsborrel en onze jaarlijkse vrijwilligersbarbecue. Met enige regelmaat zijn wij ook aanwezig op externe evenementen. We hebben versterking nodig om deze evenementen te coördineren en het aansturen van het event team. Gelukkig hoef je niet alles alleen te doen, je krijgt een heel team aan vrijwilligers! Heb jij zin om je enthousiasme en energie in te zetten voor ons mooie doel? Schrijf je dan in!

Hier zijn we naar op zoek

  • Ondersteuning bij het opzetten en coördineren van events, acties, campagnes en vrijwilligersdagen, voor een periode min. van 6 maanden, voor 2 uur per week.
  • Helpen met het formuleren van een projectplan, denk aan: planning, logistiek, budget & deadlines.
  • Managen en bewaken van het overzicht tijdens het event op locatie.
  • Schakelen tussen verschillende teamleden en de uiteindelijke beslisser.
  • Aansturen en coördineren van een groep vrijwilligers.
  • Meesparren over de creatieve invulling van het event.
  • De exacte tijdsinvulling is flexibel in te richten met jouw agenda. We bepalen per maand wat we oppakken en hoe we dat invullen.

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik ben er bekend mee of heb er eerdere ervaring mee

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een event manager die ervaring heeft met het opzetten van evenementen en ons kan helpen bij het opzetten en managen van een aankomend event. Ervaring met zaken als conceptontwikkeling, event- en projectmanagement.

  • Je hebt ervaring met het coördineren van een team, bent proactief en kan zelfstandig schakelen, je bent een kei in plannen en organiseren en bent 2 uur per week beschikbaar, tijdens lopende events kan dit meer zijn.
🗺 Project Management
🎪 Events

Dit hebben we al in huis

  • Alle teamleden die nodig zijn om het project te realiseren.
  • Een teamlid die eigenaar is van het project (inhoudelijke sparringpartner/beslisser).
  • Budget om het event te organiseren.
  • Conceptplan van het evenement.
  • Het is mogelijk remote/vanuit huis te werken. Woonachtig in de regio Noord Holland/Heerhugowaard? Dat is mooi meegenomen omdat veelal kleinschalige events hier plaatsvinden.
  • Er is een set aan afgebakende taken voor max. 2 uur per week. Voor een periode van min. 6 maanden. Tijdens lopende events kan dit meer zijn.
  • Samenwerkingsvorm, startdatum en contactmomenten worden onderling afgestemd.

Stichting Babyspullen
Stichting Babyspullen

De missie van Stichting Babyspullen.

🤲Armoede
🌿 Groeiende fase
📍Heerhugowaard

Stichting Babyspullen zet zich in om de effecten van armoede op baby’s en jonge kinderen te verminderen, omdat elk kind recht heeft op een goede start. We realiseren dit doel door het verstrekken van gratis babystartpakketten, bestaande uit nieuwe en gebruikte babyspullen, aan (aanstaande) ouders in Nederland.

Lees meer

Professionals over Stichting Babyspullen

dylan 👐 Jaarverslag ontwerpen

💛
rating-stars

"goede communicatie"

dylan

Lisanne 👐 Strategische sessies: beleidsplan

💛
rating-stars

"Stichting Babyspullen stond het gehele traject dat bestond uit 3 fysieke sessies van iedere een dagdeel vol enthousiasme en aandacht klaar om nieuwe strategische richtingen te bedenken en onderzoeken. Uiteindelijk zijn we tot een goed bruikbaar, gedragen, maar innovatief resultaat gekomen wat aansluit bij de huidige en gewenste situatie. Mary was de opdrachtgever vanuit het team en de samenwerking verliep efficient, maar ook erg prettig. Erg blij mee! "

Lisanne

Dave 👐 Strategisch advies over LinkedIn

💛
rating-stars

"Stichting Babyspullen is een mooie club die druk bezig is om verder te professionaliseren. Onwijs waardevol om daar een steentje aan te hebben mogen dragen. Want ieder kind verdient een goede start!"

Dave

Toke 👐 Social Media posts ontwerpen

💛
rating-stars

"Stichting Babyspullen is een hele leuke organisatie. Niet alleen vanwege het goede doel, maar ook door de leuke mensen die er werken. "

Toke

Marcel 👐 Interim vrijwilliger: Grafisch Designer

💛
rating-stars

"In begin ging het wat stroef, maar daarna alles af kunnen werken voor dit bedrijf."

Marcel

Piet 👐 Creatief campagne concept

💛
rating-stars

"Stichting Babyspullen kwam met een duidelijke briefing en aanvullend materiaal. Met veel toewijding participeerde het team in verschillende creatieve sessies. Uiteindelijk hebben we samen een mooi concept gecreëerd. Ik kan niet wachten tot het daadwerkelijk wordt gerealiseerd. "

Piet