Diana 👐 Fotoshoot actie Vecht Tegen ALS

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.
Ervaring met:
Stichting ALS Nederland brengt mensen en partijen samen in de strijd tegen ALS, PSMA en PLS. Er wordt geld opgehaald voor wetenschappelijk onderzoek en de kwaliteit van zorg en leven van de ALS-patiënten. Daarnaast krijgen actievoerders een concreet platform aangeboden om mee in actie te komen.
💒 Stichting ALS Nederland
⏱️ 8-16 uur in totaal
🗓️ Verspreid over 2-4 weken
💻 Op locatie en/of vanaf huis
🏁 We kunnen direct starten
Met een te gek concept kunnen we collectanten werven voor een online collecte. Hiermee halen we gelden op om wetenschappelijk onderzoek te financieren naar een medicijn voor ALS!
We hebben een online collectetool opgezet, waar mensen vanuit hun eigen huis kunnen collecteren voor de ernstige ziekte ALS. Het haakje voor deze collecte is dat je er niet de deur voor uit hoeft, maar gewoon vanaf de bank mensen om een donatie kunt vragen. De week van 15 t/m 21 januari willen we uitroepen tot onze eigen collecteweek. Met dit in gedachten, willen we mensen via een creatieve campagne activeren, om online te gaan collecteren via de tool. Wij missen alleen de resources en expertise om een gave campagne op te zetten.
💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.
Project alert voor soortgelijke jobs
Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills
In Nederland leven gemiddeld 1500 mensen met Amyotrofische Laterale Sclerose (ALS). Jaarlijks komen er zo’n 500 patiënten bij, maar er overlijden ieder jaar ook 500 mensen aan ALS.
Het doel van Stichting ALS Nederland is het financieren van wetenschappelijk onderzoek naar de oorzaak, genezing en behandeling van ALS, PSMA en PLS. Daarnaast heeft de stichting als doel om meer steun voor patiënten en naasten te creëren en de naamsbekendheid van ALS te vergroten. Stichting ALS Nederland opereert landelijk en werkt nauw samen met ALS Patients Connected (patiëntenplatform) en het ALS Centrum (verantwoordelijk voor onderzoek en behandeling). De stichting is bekend van onder andere de ‘Ik ben inmiddels overleden’ campagne, de Amsterdam City Swim, de Ice Bucket Challenge en de Tour du ALS.