Ilze 👐 Illustraties

"Het was fijn samenwerken met Tess. Ze weet waar ze het over heeft en we konden goed schakelen."
Ilze
‘Hoe gaat het met je?’, is altijd goed bedoeld. In een medisch of emotioneel traject kan het belastend zijn om keer op keer hetzelfde verhaal te vertellen. Wij maken daarom het leven van deze mensen, en dat van hun netwerk, lichter door te helpen bij eenvoudige en open communicatie met onze app Stamps.
Lees meer8-16 uur in totaal
Verspreid over 2-4 weken
Op locatie
We kunnen direct starten
Stamps wil meer mensen bereiken en daardoor meer impact maken. Met een goede fondsenwervingscampagne bereiken we twee doelen: inkomsten en naamsbekendheid.
Pien de Ruig
Stamps
Fondsenwerving is de komende drie jaar een belangrijke bron van inkomsten. Door dat consumer -to-consumer te doen, werken we ook aan onze naamsbekendheid en helpen we hopelijk meer mensen.
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af
Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.
Het is voor naasten niet makkelijk om te vragen hoe het gaat als iemand ernstig ziek is. En voor iemand met minder energie niet makkelijk om iedereen op de hoogte te houden. Dit kan leiden tot verwaterde contacten of zelfs eenzaamheid. Wij willen mensen en hun naasten de verbindende kracht van openheid en emotionele steun laten ervaren tijdens medische of andere gezondheidstrajecten. Dat doen we met onze app Stamps, daar kan iemand op zijn of haar eigen manier en op een eigen moment opschrijven hoe het gaat en is iedereen op de hoogte. Zo hoeft niemand er alleen voor te staan.
Lees meer