Rebranding campagne
Organisatie in het kort
Stad als Podium versterkt Harderwijks culturele leven door podiumkunsten te organiseren, te promoten en initiatieven te ondersteunen.
Lees meerImpact thema’s
Project details
8-12 uur in totaal
Binnen 4 weken
Op locatie en/of vanuit huis
We kunnen direct starten
We willen bezoekers aanspreken met een pakkende campagne voor de rebranding van Theater Harderwijk naar Podium Het Garnizoen, om een innige band met de locatie te smeden.
Waldo Volmer
Stad Als Podium
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
Stad als Podium en Stichting Podia Harderwijk zijn gefuseerd op 30 september, waardoor we nu één krachtige organisatie zijn die de podiumkunsten in de gemeente Harderwijk verzorgt. We zijn super enthousiast om wekelijks te schitteren op drie vaste locaties, waaronder het vernieuwde Theater Harderwijk dat nu door het leven gaat als Podium Het Garnizoen. Voor deze nieuwe fase zijn we druk bezig met een splinternieuw logo en een frisse website voor Het Garnizoen. Ben jij de creatieve pro die ons kan helpen deze naamswijziging te laten stralen in een bruisende campagne? Sluit je aan bij ons om samen de toekomst van Podium Het Garnizoen vorm te geven!
Hier zijn we naar op zoek
- Een creatief concept dat past bij ons merk en budget
- Het campagne concept met de boodschap, tagline en middelen inzet en concept mock-ups
- Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig
- Bedenk een creatief rebranding campagne concept dat aansluit bij ons merk en budget.
- Ontwikkel elementen zoals de boodschap, tagline, gebruikte middelen en conceptuele mock-ups in onze huisstijl.
- Onthoud: er is geen noodzaak voor campagne monitoring.
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik ben er bekend mee of heb er eerdere ervaring mee
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.
- Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
- Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
- Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Dit hebben we al in huis
- Doel van de campagne
- Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes)
- Budgettering
- Doelgroepomschrijving voor de campagne
De missie van Stad Als Podium.
Stad als Podium maakt Harderwijk leuker om in te wonen en aantrekkelijker om te bezoeken door podiumkunsten te programmeren en promoten. We benutten de hele stad als podium, initiëren evenementen en samenwerkingen en bieden verrassende, toegankelijke ervaringen op unieke locaties. Met focus op kwaliteit, verrassing en positiviteit dragen we bij aan een levendig, divers cultureel klimaat.