Rebranding campagne
Organisatie in het kort
Stad als Podium versterkt Harderwijks culturele leven door podiumkunsten te organiseren, te promoten en initiatieven te ondersteunen.
Lees meerImpact thema’s
Project details
8-12 uur in totaal
Binnen 4 weken
Op locatie en/of vanuit huis
We kunnen direct starten
We willen bezoekers betrekken bij onze missie met een pakkende campagne voor de rebranding van Theater Harderwijk naar Podium Het Garnizoen, om zo een positieve band met de locatie te creëren.
Waldo Volmer
Stad Als Podium
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
Na een juridische fusie op 30 september vormen Stad als Podium en Stichting Podia Harderwijk samen één krachtige en levendige organisatie, die de programmering en organisatie van professionele podiumkunsten in gemeente Harderwijk verzorgt. Met trots presenteren we wekelijks podiumkunsten op drie vaste locaties, waaronder het voorheen bekende Theater Harderwijk dat nu een nieuwe naam krijgt: Podium Het Garnizoen. In de aanloop naar deze spannende nieuwe fase, werken we hard aan een fris logo en een vernieuwde website voor Het Garnizoen. Ben jij de creatieve professional die ons kan helpen om deze naamswijziging om te toveren tot een bruisende campagne? Join us in shaping the future of Podium Het Garnizoen!
Hier zijn we naar op zoek
- Bedenk een effectief rebranding campagne concept dat past bij ons merk en budget
- Creëer elementen als de boodschap, tagline, middelen inzet en concept mock-ups in onze huisstijl
- Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik ben er bekend mee of heb er eerdere ervaring mee
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.
- Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
- Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
- Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Dit hebben we al in huis
- Doel van de campagne
- Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes)
- Budgettering
- Doelgroepomschrijving voor de campagne
De missie van Stad Als Podium.
Stad als Podium maakt Harderwijk leuker om in te wonen en aantrekkelijker om te bezoeken door podiumkunsten te programmeren en promoten. We benutten de hele stad als podium, initiëren evenementen en samenwerkingen en bieden verrassende, toegankelijke ervaringen op unieke locaties. Met focus op kwaliteit, verrassing en positiviteit dragen we bij aan een levendig, divers cultureel klimaat.