
Structureren Brand style guide

SnackWithBenefits
Wij vinden dat het tijd is dat we iets meer mogen verwachten van onze snacks: lekkerder, gemaakt met beter ingrediënten en gemaakt op een manier dat het beter is voor de wereld. Wij maken snacks van groente zonder onnodige toevoegingen en met lokale en ge-upcycle-de ingrediënten. Hierdoor besparen we met een portie van onze snacks zo'n 7,5 gram CO-2. Eén boom doet er een dag over om deze hoeveelheid uit de lucht te halen.
Help SnackWithBenefits
Structureren Brand style guide
Uren
16 tot 24 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
Breng structuur in de creatieve chaos zodat je ons duurzame merk de impuls die het nodig heeft voor 2024 kan geven, waardoor we meer voedselkilometers verminderen, groenten van verspilling redden en zo nog meer CO₂ besparen.

Door Margje Pijpker
Oprichter
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 15 november 2023
Waarom we jou nodig hebben
We zijn gedreven om onze CO₂-voetafdruk te minimaliseren, en dat begint bij onze snackkeuzes! Recent hebben we met een marketingbureau de fundamenten van ons merk vastgelegd. Dit heeft een basisdocument opgeleverd waarop we verder kunnen bouwen. Er ligt een verscheidenheid aan materiaal klaar, maar het moet nog samengevoegd worden tot een coherente huisstijlgids. Volgend jaar plannen we campagnes, willen we freelancers inzetten en ons marketingteam uitbreiden. Zonder een heldere huisstijlgids lopen deze plannen spaak. Als jij talent hebt voor het aanbrengen van structuur in creatieve ideeën, staan we te popelen om met jou een snackrevolutie te starten!
Wat ga je doen?
- Huisstijl document (met daarin elementen als logo, kleurgebruik, lettertypes, etc) voor intern gebruik en samenwerkingen met externe partijen.
- (in overleg) Aansluitende huisstijl-materialen, denk aan: visitekaartje, envelop, briefpapier en omslagfoto voor social media.
- Sessie waar we kijken naar de tone of voice, waar we vooral ook duidelijk krijgen wat het absoluut niet is. Wat is de taal van SNACKWITHBENEFITS. Eventueel een eerste voorzet hierin.
Wat we al hebben
- Missie en visie.
- Huisstijl & Logo.
- Doelgroepomschrijving.
- Merk en/of marketingstrategie.
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een grafisch designer die een huisstijl handboek kan ontwikkelen die goed aansluit bij de missie, visie en merk van onze organisatie. Pre: een portfolio met soortgelijke projecten (logo’s en huisstijlen).

Help Margje de Grafisch Design te verbeteren
Margje is jouw contactpersoon voor dit project
Help SnackWithBenefits
Structureren Brand style guide
Uren
16 tot 24 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis


De missie van SnackWithBenefits.
Wij vinden dat het tijd is dat we iets meer mogen verwachten van onze snacks: lekkerder, gemaakt met beter ingrediënten en gemaakt op een manier dat het beter is voor de wereld. Wij maken snacks van groente zonder onnodige toevoegingen en met lokale en ge-upcycle-de ingrediënten.
Hierdoor besparen we met een portie van onze snacks zo'n 7,5 gram CO-2.
Eén boom doet er een dag over om deze hoeveelheid uit de lucht te halen.