c4bae6f3-758d-4ad8-9c94-bf5e12ab885d

Creatief campagne concept

Organisatie in het kort

SharePower

Limburg zonder genderkloof! Wij zetten ons in voor gelijke kansen voor iedereen in Limburg, met name voor vrouwen. Dat doen we door vrouwen hoger op de participatieladder te krijgen d.m.v. empowerment, economische zelfredzaamheid en zichtbaarheid.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Diversiteit en inclusiviteit

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

apostrophe-beginning

Met het meedenken over een campagne concept, weet in januari iedereen wie we zijn en kunnen we daarmee ons doel nastreven: Limburg zonder genderkloof!

Heidy Amory

Heidy Amory

SharePower

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Wij zijn er voor gelijke kansen voor iedereen in Limburg en in het bijzonder voor vrouwen. Voor de lancering van onze nieuwe naam & ons nieuwe logo in januari willen we een mooie en succesvolle campagne opstarten om aandacht hiervoor te vragen. Daar kunnen we wel wat extra denkkracht voor gebruiken! Heb jij de creatieve geest die samen met ons tot een tof concept kan komen? PS. we vieren het in de bioscoop, echt een feest!

Hier zijn we naar op zoek

  • Een creatief concept voor de lancering van onze nieuwe naam en logo, dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Dit hebben we al in huis

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Budgettering.
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne.

SharePower
SharePower

De missie van SharePower.

🌈Diversiteit en inclusiviteit
🌳 Impact scale-up fase
📍Roermond

SharePower focust op het versterken van de sociale cohesie, door ons netwerkexpertise in te zetten om samen met andere organisatie op landelijk, provinciaal en lokaal niveau een samenleving te bewerkstelligen waaraan mensen, vrouwen en mannen volwaardig kunnen deelnemen, ongeacht hun verschillen of juist vanuit de kracht van deze verschillen; diversiteit brengt immers kwaliteit met zich mee. Wij schrikken niet van verschillen. We willen deze zichtbaar maken, benutten, het debat erover aangaan en bruggen slaan zodat de participatie van mensen, ongeacht man of vrouw, ongeacht etnische achtergrond, ongeacht opleidingsniveau, ongeacht jong of oud, ongeacht inkomensverschillen, groeit.

Lees meer

Professionals over SharePower

Pepijn 👐 Content advies voor video's

eeee2eed-aea1-46dd-b070-9d96d71cb88d
💛
rating-stars

"De communicatie verliep vlot, de opdracht was helder en duidelijk"

Pepijn