6d7e3823-8ea6-480f-94e5-dfbd4edd4844

Review: Social Media kanalen

Eenzaam zijn, dat wil niemand, gelukkig helpen onze jongeren, kwetsbare Utrechters. Om nog meer jongeren te inspireren dit ook te doen willen wij mooie content neerzetten, maar hoe doen we dat het beste? Jij weet vast ons hiervoor handvaten te geven.

Serve the City Utrecht

Serve the City Utrecht

Ons doel is om jongeren (16-30 jaar) actief deel uit te laten maken van de Utrechtse gemeenschap, vooral gericht op stadsbewoners met beperkte netwerken of financiële middelen. Jongeren zijn de toekomst en bezitten waardevolle kwaliteiten. Hun bijdrage aan anderen is van immense waarde voor onze samenleving in Utrecht.

Help Serve the City Utrecht

Review: Social Media kanalen

Uren

4 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jouw expertise help je ons om onze missie goed over te brengen op jongeren en zo nog meer jongeren te inspireren om zich in te zetten voor een kwetsbare Utrechter!

Hanna Vonk-Wimmenhove

Door Hanna Vonk-Wimmenhove

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 29 januari 2021

Waarom we jou nodig hebben

We zien een kans om onze content op social media te verbeteren, maar missen hiervoor zelf de expertise. Daarom zijn we op zoek naar een expert op het gebied van social media die ons handige tips en tricks kan geven om onze content te verbeteren.

Wat ga je doen?

  • Een analyse van onze huidige Social Media kanalen (met aspecten als content types, doelgroepen, engagement, etc.)
  • Advies over praktische verbeterpunten waarmee wij onze socials naar een hoger niveau kunnen tillen,
  • Bijvoorbeeld met voorbeelden van best practices of een actielijst in volgorde van urgentie.
  • Een document waarin de analyse en het advies samenkomen, zodat wij dit intern kunnen aanhouden als leidraad.

Wat we al hebben

  • Doelgroepomschrijving.
  • De belangrijkste doelen die wij gebruikers willen laten volbrengen met het digitale product.
  • Onze missie en visie
  • Jaarverslagen van de afgelopen jaren

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌎 Social Media
🧭 Communicatie strategie
✍️ Copywriting

Een Social Media specialist die Social Media analyses kan doen en dit kan vertalen naar een concreet advies met verbeterpunten. Benodigd: ervaring met Social Media-gerelateerde thematieken (bijvoorbeeld strategieën, doelgroepen, content types, engagement, content, etc.).

Hanna Vonk-Wimmenhove

Help Hanna de Social Media te verbeteren

Hanna is jouw contactpersoon voor dit project

Help Serve the City Utrecht

Review: Social Media kanalen

Uren

4 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Serve the City Utrecht
Serve the City Utrecht

De missie van Serve the City Utrecht.

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Utrecht

Ons doel is om jongeren (16-30 jaar) actief deel uit te laten maken van de Utrechtse gemeenschap, vooral gericht op stadsbewoners met beperkte netwerken of financiële middelen. Jongeren zijn de toekomst en bezitten waardevolle kwaliteiten. Hun bijdrage aan anderen is van immense waarde voor onze samenleving in Utrecht.

Lees meer

Professionals over Serve the City Utrecht

Marit 👐 Impact verhalen

💛
rating-stars

"Hele prettige samenwerking voor een prachtige organisatie. Vriendelijk, enthousiast en betrokken."

Marit

Nanja 👐 Folder design

💛
rating-stars

"Voor mij was het mijn eerste project via DNG. Mijn opdracht was het ontwerpen van een promotie flyer voor Serve The City Utrecht. De communicatie verliep soepel en helder. Er werd ook voldoende tijd ingepland om samen tot goed resultaat te komen. Missie geslaagd en ik ben blij dat ik iets heb kunnen bijdragen aan het mooie doel van Serve the city Utrecht. "

Nanja

Jos 👐 Fotografie voor website

💛
rating-stars

"Hele fijne organisatie, goede communicatie en lekker veel vrijheid om dit creatieve proces te doorlopen."

Jos

Veerle 👐 Illustraties

💛
rating-stars

"Het was fijn samenwerken met Serve the City Utrecht omdat ze duidelijk waren in hun vraag."

Veerle

Cornelis 👐 Fotoshoot

💛
rating-stars

"StC is een leuke en positieve club van betrokken jonge mensen. Ze staan met plezier klaar om anderen te helpen en ze waren blij met mijn fotografie waarvan ik zelf altijd vind dat het nog beter kan."

Cornelis

Evi 👐 Review: Social Media kanalen

💛
rating-stars

"Wat een mooie organisatie is Serve the City Utrecht. Ik heb twee meiden mogen ontmoeten die ontzettend enthousiast waren. Ik heb ze met veel dingen kunnen en mogen helpen en ze hebben het project ontzettend leuk en energiek gemaakt. "

Evi