Retulp Bio Drinkfles DSC 0973

Creatief campagne concept

"No excuse for single use, samen met Retulp zorg je ervoor dat het gebruik van single-use plastics worden verminderd."

Retulp (2)

Retulp (2)

Voorkomen van afval is veel beter dan recyclen want eenmalig is schandalig! Met Retulp flessen willen wij hergebruik stimuleren. Een bijkomend voordeel is dat bij aankoop van elke fles 1000 keer de inhoud in liter water gedoneerd wordt aan mensen in ontwikkelingslanden. Vandaar ook de slogan refill to fulfill: een mooie handige fles voor jezelf, schoon drinkwater voor een ander en goed voor de planeet.

Help Retulp (2)

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

No excuse for single use, samen met Retulp zorg je ervoor dat het gebruik van single-use plastics worden verminderd.

Lysanne Westra

Door Lysanne Westra

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 05 mei 2020

Waarom we jou nodig hebben

Veel kan worden gedaan in samenwerking met de interne marketeer/grafisch vormgever. De basis van het concept staat. Er is eventueel een bestaand merk aanwezig om de nieuwe campagnes onder uit te rollen.

Wat ga je doen?

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (boodschap, verhaal, tagline en middelen inzet, rationale, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl .

Wat we al hebben

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (logo, kleuren en lettertypes)
  • Budgettering
  • De grote lijnen staan en intern is er een marketeer beschikbaar om samen een plan op te starten.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Lysanne Westra

Help Lysanne de Creative Concepting te verbeteren

Lysanne is jouw contactpersoon voor dit project

Help Retulp (2)

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Retulp (2)
Retulp (2)

De missie van Retulp (2).

🌏Ontwikkelingshulp
📍Apeldoorn

Voorkomen van afval is veel beter dan recyclen want eenmalig is schandalig! Met Retulp flessen willen wij hergebruik stimuleren. Een bijkomend voordeel is dat bij aankoop van elke fles 1000 keer de inhoud in liter water gedoneerd wordt aan mensen in ontwikkelingslanden. Vandaar ook de slogan refill to fulfill: een mooie handige fles voor jezelf, schoon drinkwater voor een ander en goed voor de planeet.

Lees meer