Home Header (1)

Nieuwe doelgroep in kaart brengen

Wij willen nog meer mensen uit armoede halen en jongeren perspectief geven in hun leven, maar daar hebben we wel nieuwe donateurs voor nodig. Maar hoe pakken wij dit het beste aan en waar kunnen we ze vinden? Help jij ons een handje? 💯

Reach out education

Reach out education

We verstrekken studiebeurzen aan middelbare scholieren en studenten in beroeps- en hoger onderwijs in Zuidelijk Afrika. Zonder onze hulp kunnen ze niet naar school, blijven ze in armoede, hebben ze weinig toekomstperspectief en/of zijn ze genoodzaakt om ongewenst te trouwen. Wij geven ze kracht, moed en de middelen om iets te gaan maken van hun leven.

Help Reach out education

Nieuwe doelgroep in kaart brengen

Uren

20 tot 30 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jouw expertise kunnen we uitkomen bij nieuwe zakelijke donateurs, zodat we meer jongeren in armoede kunnen helpen met onze studiebeurzen.

Teun Wolters

Door Teun Wolters

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 09 april 2021

Waarom we jou nodig hebben

Momenteel hebben we individuele kleine donoren. Om onze stichting levensvatbaar te houden en meer studenten te kunnen helpen, willen we opschalen. Daarom zoeken we groepen (bijv. bedrijven, ind. zakenlieden) die ons willen steunen, maar wie zijn dat en waar bevinden ze zich? Kun je ons daar mee helpen? Jouw ondersteuning is enorm waardevol.

Wat ga je doen?

  • Hulp met het in kaart brengen van nieuwe doelgroep segmenten.
  • Inzichten in deze doelgroepen (verkregen door doelgroeponderzoek via bijvoorbeeld interviews, enquêtes of deskresearch) vertaald naar klantsegmenten die wij intern kunnen gebruiken.
  • Advies over de potentie van de verschillende doelgroepen en tips in het benaderen ervan.

Wat we al hebben

  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • Kansen in de markt, die we zelf zien.
  • Missie en visie.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

Een business developer of marketeer die een kwantitatief marktonderzoek kan uitvoeren en deze kan vertalen naar doelgroepsegmenten. Benodigd: ervaring met kwantitatieve onderzoeksmethoden zoals enquêtes of deskresearch.

Teun Wolters

Help Teun de te verbeteren

Teun is jouw contactpersoon voor dit project

Help Reach out education

Nieuwe doelgroep in kaart brengen

Uren

20 tot 30 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Reach out education
Reach out education

De missie van Reach out education.

🤲Armoede
🌿 Groeiende fase
📍Apeldoorn

We verstrekken studiebeurzen aan middelbare scholieren en studenten in beroeps- en hoger onderwijs in Zuidelijk Afrika. Zonder onze hulp kunnen ze niet naar school, blijven ze in armoede, hebben ze weinig toekomstperspectief en/of zijn ze genoodzaakt om ongewenst te trouwen. Wij geven ze kracht, moed en de middelen om iets te gaan maken van hun leven.

Lees meer