e59e04aa-b4f2-49f7-8879-744ee3e1fc71 (1)
🌱 Help deze organisatie Of stel een vraag

Social media advies & strategie

Organisatie in het kort

ProudBreast

Vrouwen ervaren na een borstamputatie veel ongemak en onzekerheid, wij bieden comfortabele protheses en aandacht om weer te kunnen shinen.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Gezondheid en ziektebestrijding
💛 Diversiteit en inclusiviteit
💛 Welzijn

Project details

⏱️

5-8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.
📍

Vanuit huis

🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Met jouw expertise op het gebied van Social Media kunnen we vrouwen na borstkanker een gaver gevoel geven over zichzelf en inspireren met een duidelijk verhaal onze producten en verhalen. Alles wat helpt om zich vrij en zelfverzekerd te voelen!

Clary Scheres

Clary Scheres

ProudBreast

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Wij zijn ProudBreast, ontstaan vanuit vrouwen die zelf een borstoperatie hebben ondergaan vanwege borstkanker. Wij weten hoe belangrijk comfort en vrijheid zijn na zo'n ingreep. Daarom bieden we een comfortabel en licht alternatief voor traditionele borstprotheses, zodat vrouwen zich vrij en zelfverzekerd kunnen voelen in hun dagelijks leven. We zijn niet zomaar een bedrijf, maar een community. Onze vrouwen verdienen een gaaf Love Brand om zich mee te identificeren en gesterkt te voelen. Onze huidige social media content is fragmentarisch en zit niet op dat niveau. We hebben veel content, maar een duidelijke lijn ontbreekt. Tegelijk vraagt het veel tijd van ons. Werken vanuit een strategie zou zowel voor onze vrouwen een betere boodschap overbrengen en voor onze organisatie beter te plannen zijn. Kun jij ons helpen zo onze impact te vergroten? Dat zou geweldig zijn! We kijken ernaar uit om met je in contact te komen.

Hier zijn we naar op zoek

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten
  • Een startplan om de nieuwe strategie te kunnen uitvoeren
  • Denk mee hoe we social media kunnen combineren met de commerciële kant

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een strateeg, marketeer of social media specialist die als sparringpartner helpt met een betere social media strategie. Op zoek naar iemand met ervaring met doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je hebt ervaring met strategische plannen, inclusief doelstellingen, positionering, doelgroep en kanalen.
  • Jouw inzichten en expertise dragen bij aan een betere online zichtbaarheid.
  • Jij hebt zin om als sparringpartner te helpen met onze social media strategie.
🌎 Social Media
🧭 Communicatie strategie

Dit hebben we al in huis

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is
  • De doelgroep(en) die we willen bereiken
  • Missie en visie
  • Onze social media kanalen
  • Huisstijl met kleuren, lettertypes
  • Uitgebreide fotobank met eigen fotografie met gebruikers (jaarlijkse fotoshoot)
  • Veel betrokken gebruikers en fans
  • Partners om samen mee te werken en berichten te plaatsen
  • 4 Merkwaarden zijn uitgewerkt
  • We werken met Canva
  • Huidige kanalen zijn Insta/Fb.

Clary Scheres
Clary Scheres Directeur
ProudBreast
ProudBreast

De missie van ProudBreast.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
🌿 Groeiende fase
📍Deventer

Veel van ons bij ProudBreast hebben zelf een borstoperatie ondergaan. We weten hoe lastig het is om een comfortabel en licht alternatief te vinden voor traditionele protheses. Daarom ontwikkelden we als gebruikers zelf een innovatieve, textiele borstprothese. Ons doel? Focus op kwaliteit van leven. Keuzevrijheid, comfort en zelfvertrouwen bieden – precies wat we zelf zo gemist hebben.

Lees meer