Erik 👐 Business case ondersteuning

"Leuke, inspirerende organisatie met duurzame doelen. Ik ben blij dat ik mijn steentje heb kunnen bijdragen."
Erik
Wij zijn hard aan het groeien om de zeevaart milieuvriendelijker te maken. Daar horen ook nieuwe uitdagingen bij zoals het vernieuwen van onze website, maar ook hoe kunnen we onszelf beter in de markt zetten. Coach jij ons hier doorheen?
ProSea Marine Education
Via educatie, inspireren we werknemers bij de scheepvaart om hun steentje bij te dragen in de transitie naar een duurzamere maritieme sector. Om onze missie te behalen, hebben we een unieke aanpak, gebaseerd op vier principes: 1. Uitdagen, niet met vingers wijzen 2. Creëren van het persoonlijke verantwoordelijkheidsgevoel 3. Maritieme conservatie, sociale acceptatie en economische levensvatbaarheid vullen elkaar aan 4. We gebruiken de laatste ontwikkelingen
Uren
8 tot 14 uur in totaal
Periode
In 8 tot 12 weken
Met jouw expertise en coaching kunnen we ons bereik vergroten en onze visie als bedrijf effectief uitdragen!
Door Isabelle Parqui
⏱️ Geplaatst op 16 mei 2022
Wij zoeken een professional met gespecialiseerde kennis binnen marketing / branding om mee te werken en sparren en om een goede strategie samen te bedenken. Wij zijn hard aan het groeien en willen onze website vernieuwen - dit moet natuurlijk goed onze strategie, missie en visie reflecteren!
- achtergrond in bedrijfskunde en innovatie, en in media en communicatie.
- met een digital marketing bedrijf gewerkt om ook webshop te bouwen 2 jaar
- basis wordpress en grafische vormgeving ervaring
Een marketing strateeg die ervaring heeft binnen het vakgebied en kennis over marketing op een heldere manier kan overdragen. Heeft bij voorkeur eerder mensen begeleid met hun groei (bijvoorbeeld juniors en/of mediors).
Help Isabelle de Communicatie strategie te verbeteren
Isabelle is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
8 tot 14 uur in totaal
Periode
In 8 tot 12 weken
Via educatie, inspireren we werknemers bij de scheepvaart om hun steentje bij te dragen in de transitie naar een duurzamere maritieme sector. Om onze missie te behalen, hebben we een unieke aanpak, gebaseerd op vier principes:
1. Uitdagen, niet met vingers wijzen
2. Creëren van het persoonlijke verantwoordelijkheidsgevoel
3. Maritieme conservatie, sociale acceptatie en economische levensvatbaarheid vullen elkaar aan
4. We gebruiken de laatste ontwikkelingen