4e4e58f0-1a93-4bf7-8e02-25c3f7cdfd4b

Campagne plan

Popradar Den Haag

Popradar Den Haag

Popradar streeft ernaar muzikanten te ondersteunen en te inspireren door middel van educatie, faciliteiten en netwerken, met als doel een levendige en diverse muziekscene te bevorderen in Den Haag.

Help Popradar Den Haag

Campagne plan

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Door jouw creatieve en effectieve campagneplan zorg je voor een blijvende verandering te realiseren in het werven en behouden van vrijwilligers.

Tijs van de Poll

Door Tijs van de Poll

Anders

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 15 maart 2024

Waarom we jou nodig hebben

Na de impact van de coronapandemie hebben we te maken gehad met een terugloop in onze vrijwilligerspool en personeelswisselingen, wat heeft geleid tot tijdelijke verwaarlozing van ons vrijwilligersbeleid. Met de aanstelling van een nieuwe vrijwilligerscoördinator per 1 april, die reeds ervaring heeft, is het nu cruciaal ons beleid en de uitvoering daarvan te revitaliseren. Jouw inzet kan een significant verschil maken in hoe we onze vrijwilligers betrekken en behouden. Sluit je aan bij ons team om samen een sterkere gemeenschap te bouwen.

Wat ga je doen?

  • Ontwikkeling van een communicatieplan met strategische richtlijnen, zoals positionering, doelgroepdefinitie, kernboodschappen, en de keuze voor communicatiekanalen.
  • Expertise in het aantrekken en behouden van (nieuwe) vrijwilligers.

Wat we al hebben

  • Een bestaande missie en visie.
  • Een duidelijk beeld van onze campagne-inhoud en -doelen.
  • Een intern contactpersoon voor inhoudelijke samenwerking.
  • Inzicht in onze doelgroep en huisstijl, inclusief logo, kleuren en lettertypes.
  • Een bestaande actieve vrijwilligerspool die we wensen te versterken en beter te integreren binnen onze organisatie.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

📢 Campagnes
🧭 Communicatie strategie
Tijs van de Poll

Help Tijs de Campagnes te verbeteren

Tijs is jouw contactpersoon voor dit project

Help Popradar Den Haag

Campagne plan

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Popradar Den Haag
Popradar Den Haag

De missie van Popradar Den Haag.

🎨Kunst en cultuur
💒 Gevestigde organisatie
📍Den Haag

Popradar streeft ernaar muzikanten te ondersteunen en te inspireren door middel van educatie, faciliteiten en netwerken, met als doel een levendige en diverse muziekscene te bevorderen in Den Haag.

Lees meer