Nathan Dumlao Wr3comvzjxu Unsplash

Marketing strategie sessies

Wij zorgen ervoor dat mensen met een nieraandoening er niet alleen voor staan. Natuurlijk willen wij dan dat we alle mensen met een nieraandoening weten te bereiken! Spar jij met ons over we hoe we dit het beste kunnen aanpakken? 🙌

Nierpatiënten Vereniging Nederland

Nierpatiënten Vereniging Nederland

Een nieraandoening heeft niet alleen lichamelijke, maar vaak ook psychische en sociale gevolgen. Mensen met chronische nierschade en hun naasten ondersteunen wij in het leven met een nierziekte. Afgestemd op hun behoefte, belangen en op de manier die voor hen werkt. Door krachten en ervaringen te bundelen, zetten we samen in op optimale kwaliteit van leven en zorg. Wij zorgen ervoor dat zij er niet alleen voor staan.

Help Nierpatiënten Vereniging Nederland

Marketing strategie sessies

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Wij willen als NVN zoveel mogelijk mensen helpen in hun situatie, welke dit ook moge zijn. Dit zullen we alleen maar beter en effectiever kunnen doen als wij ons bereik kunnen vergroten.

Petra Huizenga

Door Petra Huizenga

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 28 juni 2021

Waarom we jou nodig hebben

Wij zijn bezig met de positionering van de NVN en hoe wij in de toekomst precies gaan vormgeven. Daarbij kijken wij hoe we ons bereik kunnen vergroten en breder trekken dan alleen onze leden. Zo kunnen we als patiëntenvereniging de hele doelgroep van dienst te kunnen zijn en onze impact te kunnen vergroten. De uitdaging ligt in het bereiken van 'jongere' groep en de groep nierpatiënten die nog aan het begin van hun ziekte staan. We denken dat het aansluiten bij de behoefte van onze doelgroep veel beter kan en zouden graag met jou hierover willen sparren!

Wat ga je doen?

  • 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek & doelstellingen, positionering & identiteit en kanalen & doelgroepen.
  • Een startplan met adviezen en concrete next steps.
  • Eén keer per maand een korte check-in voor inhoudelijke feedback op documenten en voortgang (in overleg).

Wat we al hebben

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • Missie en visie.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie

Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
  • Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
Petra Huizenga

Help Petra de Communicatie strategie te verbeteren

Petra is jouw contactpersoon voor dit project

Help Nierpatiënten Vereniging Nederland

Marketing strategie sessies

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Nierpatiënten Vereniging Nederland
Nierpatiënten Vereniging Nederland

De missie van Nierpatiënten Vereniging Nederland.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
💒 Gevestigde organisatie
📍Bussum

Een nieraandoening heeft niet alleen lichamelijke, maar vaak ook psychische en sociale gevolgen. Mensen met chronische nierschade en hun naasten ondersteunen wij in het leven met een nierziekte. Afgestemd op hun behoefte, belangen en op de manier die voor hen werkt. Door krachten en ervaringen te bundelen, zetten we samen in op optimale kwaliteit van leven en zorg. Wij zorgen ervoor dat zij er niet alleen voor staan.

Lees meer

Professionals over Nierpatiënten Vereniging Nederland

Marijke 👐 Campagne bedenken community vergroten

💛
rating-stars

"NVN is een enorm positieve, betrokken partij die samen de schouders eronder zetten en je echt helpen om het beste uit het project te halen. Ze denken mee, zijn kritisch (op een fijne, opbouwende manier) en luisteren écht naar je. "

Marijke

Het BUREAU 👐 Video

💛
rating-stars

"Wat een toppers bij de NVN! Positief, open voor ideeën van onze studenten en opbouwend in hun feedback over het product waar aan is gewerkt. We blijven verbonden met de NVN om in de toekomst meer mooie dingen met en voor ze te maken. "

Het BUREAU

Kristian 👐 Video

💛
rating-stars

"De eerste briefing was helder en duidelijk. Vervolgens een fijne draaidag gehad met twee vrijwilligers op het kantoor van NVN. Gedurende de feedbackrondes was de communicatie soms wat stroef en veranderde de opgestelde opdrachtscope - mede door wisseling van contactpersoon. Uiteindelijk toch tot een gewenst eindresultaat gekomen. "

Kristian

Karen 👐 Call: Communicatie specialist

💛
rating-stars

"Ja maar we zijn nog niet klaar hoor, dus we gaan nog even door. "

Karen

judith 👐 Redigeren van teksten (EN)

💛
rating-stars

"Prima samenwerking, duidelijke afspraken, soepele communicatie. "

judith

Niels 👐 UX Research

💛
rating-stars

"Het is erg fijn samenwerken met de Nierpatiënten Vereniging Nederland. Ze omarmen een vooruitstrevende visie en durven hierin groot te denken. Dankzij een uitgebreide briefing ontvingen we voldoende informatie om direct aan de slag te gaan. Het contact verloopt erg prettig en de aanwezige passie is duidelijk voelbaar. Deze gedrevenheid geeft onze mensen weer extra energie om onze expertise optimaal in te zetten. Win win dus! "

Niels