Nathan Dumlao Wr3comvzjxu Unsplash

Marketing strategie sessies

Profiel vrijwilliger

Een strateeg of marketeer, die als facillitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) marketing thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

Ervaring met:

  • Marketing

Organisatie in het kort

We zetten ons in om mensen met chronische nierschade en hun omgeving te ondersteunen, zodat ze zoveel mogelijk kunnen leven zoals ze willen. Wij bieden steun, informatie, ontmoeting en komen op voor hun belangen. Zij staan er niet alleen voor.

  • Gezondheid en ziektebestrijding
  • Welzijn
  • Wetenschap en onderzoek

Project details

💒 Nierpatiënten Vereniging Nederland

⏱️ 6-10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Op locatie en/of vanaf huis

🏁 We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Wij willen als NVN zoveel mogelijk mensen helpen in hun situatie, welke dit ook moge zijn. Dit zullen we alleen maar beter en effectiever kunnen doen als wij ons bereik kunnen vergroten.
Petra Huizenga
Geschreven door Petra Huizenga van Nierpatiënten Vereniging Nederland

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

Wij zijn bezig met de positionering van de NVN en hoe wij in de toekomst precies gaan vormgeven. Daarbij kijken wij hoe we ons bereik kunnen vergroten en breder trekken dan alleen onze leden. Zo kunnen we als patiëntenvereniging de hele doelgroep van dienst te kunnen zijn en onze impact te kunnen vergroten. De uitdaging ligt in het bereiken van 'jongere' groep en de groep nierpatiënten die nog aan het begin van hun ziekte staan. We denken dat het aansluiten bij de behoefte van onze doelgroep veel beter kan en zouden graag met jou hierover willen sparren!

Wat hebben we nodig?

  • 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek & doelstellingen, positionering & identiteit en kanalen & doelgroepen.
  • Een startplan met adviezen en concrete next steps.
  • Eén keer per maand een korte check-in voor inhoudelijke feedback op documenten en voortgang (in overleg).

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • Missie en visie.

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Nierpatiënten Vereniging Nederland
Nierpatiënten Vereniging Nederland

De missie van Nierpatiënten Vereniging Nederland.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
💒 Gevestigde organisatie
📍Bussum

Een nieraandoening heeft niet alleen lichamelijke, maar vaak ook psychische en sociale gevolgen. Mensen met chronische nierschade en hun naasten ondersteunen wij in het leven met een nierziekte. Afgestemd op hun behoefte, belangen en op de manier die voor hen werkt. Door krachten en ervaringen te bundelen, zetten we samen in op optimale kwaliteit van leven en zorg. Wij zorgen ervoor dat zij er niet alleen voor staan.

Lees meer

Professionals over Nierpatiënten Vereniging Nederland

Marijke 👐 Campagne bedenken community vergroten

Marijke
NVN is een enorm positieve, betrokken partij die samen de schouders eronder zetten en je echt helpen om het beste uit het project te halen. Ze denken mee, zijn kritisch (op een fijne, opbouwende manier) en luisteren écht naar je.

Karen 👐 Call: Communicatie specialist

Karen
Ja maar we zijn nog niet klaar hoor, dus we gaan nog even door.