2a38a374-c948-499f-a371-bbe42558c95a

Creatieve communicatie campagne

Nederlands Jazz Archief

Nederlands Jazz Archief

Het Nederlands Jazz Archief zet zich in voor behoud, beheer en presentatie van de Nederlandse jazzgeschiedenis: het verbinden van het heden en verleden en het toegankelijk maken van het onvindbare en dat wat bijna is vergeten. Dat doen we met het blad Jazz Bulletin, de website Jazzhelden.nl, concerten en ons Jazz Archief platenlabel. De collectie van is beschikbaar voor een keur van gebruikers.

Help Nederlands Jazz Archief

Creatieve communicatie campagne

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 1 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

We hebben jouw hulp nodig in de voortdurende strijd om het voortbestaan van het Jazz Archief. Jouw passie en steun verbinden geschiedenis met het heden. Sluit je aan bij de 1500 jazzliefhebbers die ons al steunen - en we verwelkomen er altijd meer!

jan Brouwer

Door jan Brouwer

Anders

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 27 januari 2025

Waarom we jou nodig hebben

Het Jazz Archief, koestert de Nederlandse jazzgeschiedenis, is een Platenlabel, uitgever van een tijdschrift en maakt videoportretten om de Nederlands jazzgeschiedenis levend te houden. Elk jaar leggen we nieuwe contacten hopen vurig dat deze mensen ons werk willen steunen en Vriend worden!" We zoeken een solide plan voor gestroomlijnde communicatie met deze mensen over het Vriend-worden, vooral in de voorbereiding naar belacties waarin we Vrienden werven. Kun jij ons helpen? We zien ernaar uit om je te leren kennen!

Wat ga je doen?

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget
  • Het campagne concept met de boodschap, tagline en middelen inzet en concept mock-ups
  • Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig
  • communicatie concept dat bij ons past
  • adviseer in boodschap, tagline en middelen inzet
  • formuleer (extra)communicatie over steunen van onze organisatie

Wat we al hebben

  • Doel van de campagne
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
jan Brouwer

Help jan de Creative Concepting te verbeteren

jan is jouw contactpersoon voor dit project

Help Nederlands Jazz Archief

Creatieve communicatie campagne

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 1 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Nederlands Jazz Archief
Nederlands Jazz Archief

De missie van Nederlands Jazz Archief.

🎨Kunst en cultuur
💒 Gevestigde organisatie
📍Amsterdam

Het Nederlands Jazz Archief zet zich in voor behoud, beheer en presentatie van de Nederlandse jazzgeschiedenis: het verbinden van het heden en verleden en het toegankelijk maken van het onvindbare en dat wat bijna is vergeten.

Dat doen we met het blad Jazz Bulletin, de website Jazzhelden.nl, concerten en ons Jazz Archief platenlabel. De collectie van is beschikbaar voor een keur van gebruikers.

Lees meer