bd506e75-5833-489d-88ce-ddccbc452cb9 (1)

Commerciële markt brainstorm

Muziekids

Muziekids

Het recht op goede gezondheid kun je niet afdwingen, het recht om kind te kunnen zijn wél. In een ziekenhuis ben je als kind vaak jezelf niet meer. Het draait daar niet om wie je bent als kind maar om de ziekte. In het ziekenhuis ben je patiënt Jeroen of Saskia. De ziekte is onderdeel van de identiteit geworden. Maar door muziek te maken, valt ziek zijn weg en ben je weer Jeroen of Saskia

Help Muziekids

Commerciële markt brainstorm

Uren

4 tot 6 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 1 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Gebruik jouw strategische en zakelijke talenten om ons te helpen het leven van zieke kinderen positief te veranderen met afleiding en muziek.

Monica Tijdink

Door Monica Tijdink

Anders

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 26 april 2024

Waarom we jou nodig hebben

Om onze missie voort te zetten is continue financiering noodzakelijk. Hoewel we soms succesvol projectfinanciering verwerven, is het vinden van structurele financiering voor de stichting zelf een uitdaging. Het is dan ook onze ambitie om via professionele hulp commerciële funding te verwerven, wat ons in staat stelt ons werk voort te zetten en zoveel mogelijk kinderen muzikale afleiding te bieden in Nederlandse ziekenhuizen. Met een klein team en beperkte kennis, hebben we echter professionele ondersteuning nodig om dit van de grond te krijgen. Help jij ons met jouw inzichten in de commerciële markt? We zien ernaar uit om samen met je te brainstormen en met je adviezen van start te kunnen gaan.

Wat ga je doen?

  • Begeleid 2 strategiesessies waarin we ingaan op onze doelstellingen, doelgroepen, zakelijke propositie, marketing/promotie plan en overig advies
  • Schrijf een korte samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn en startplan adviezen en concrete next steps

Wat we al hebben

  • Een intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is en prioriteit geeft aan dit project
  • Duidelijke doelen en uitdagingen
  • Missie en visie van de stichting

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧾 Sales
🎯 Business Strategy
🙌 Pitch & Presentation

Een strategische business developer, die als facilitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) zakelijke propositie thema’s uit te diepen t.b.v. het ophalen van funding. Benodigd: ervaring met funding en strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

Monica Tijdink

Help Monica de Sales te verbeteren

Monica is jouw contactpersoon voor dit project

Help Muziekids

Commerciële markt brainstorm

Uren

4 tot 6 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 1 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie

Hoe het werkt?

Klik hier
Muziekids
Muziekids

De missie van Muziekids.

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Hilversum

Het recht op goede gezondheid kun je niet afdwingen, het recht om kind te kunnen zijn wél.
In een ziekenhuis ben je als kind vaak jezelf niet meer. Het draait daar niet om wie je bent als kind maar om de ziekte. In het ziekenhuis ben je patiënt Jeroen of Saskia. De ziekte is onderdeel van de identiteit geworden. Maar door muziek te maken, valt ziek zijn weg en ben je weer Jeroen of Saskia

Lees meer