
Commerciële markt brainstorm

Muziekids
Het recht op goede gezondheid kun je niet afdwingen, het recht om kind te kunnen zijn wél. In een ziekenhuis ben je als kind vaak jezelf niet meer. Het draait daar niet om wie je bent als kind maar om de ziekte. In het ziekenhuis ben je patiënt Jeroen of Saskia. De ziekte is onderdeel van de identiteit geworden. Maar door muziek te maken, valt ziek zijn weg en ben je weer Jeroen of Saskia
Help Muziekids
Commerciële markt brainstorm
Uren
4 tot 6 uur in totaal
Periode
In 1 tot 5 weken
📍 Op locatie
Gebruik jouw strategische en zakelijke talenten om ons te helpen het leven van zieke kinderen positief te veranderen met afleiding en muziek.

Door Monica Tijdink
Anders
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 26 april 2024
Waarom we jou nodig hebben
Om onze missie voort te zetten is continue financiering noodzakelijk. Hoewel we soms succesvol projectfinanciering verwerven, is het vinden van structurele financiering voor de stichting zelf een uitdaging. Het is dan ook onze ambitie om via professionele hulp commerciële funding te verwerven, wat ons in staat stelt ons werk voort te zetten en zoveel mogelijk kinderen muzikale afleiding te bieden in Nederlandse ziekenhuizen. Met een klein team en beperkte kennis, hebben we echter professionele ondersteuning nodig om dit van de grond te krijgen. Help jij ons met jouw inzichten in de commerciële markt? We zien ernaar uit om samen met je te brainstormen en met je adviezen van start te kunnen gaan.
Wat ga je doen?
- Begeleid 2 strategiesessies waarin we ingaan op onze doelstellingen, doelgroepen, zakelijke propositie, marketing/promotie plan en overig advies
- Schrijf een korte samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn en startplan adviezen en concrete next steps
Wat we al hebben
- Een intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is en prioriteit geeft aan dit project
- Duidelijke doelen en uitdagingen
- Missie en visie van de stichting
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een strategische business developer, die als facilitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) zakelijke propositie thema’s uit te diepen t.b.v. het ophalen van funding. Benodigd: ervaring met funding en strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

Help Monica de Sales te verbeteren
Monica is jouw contactpersoon voor dit project
Help Muziekids
Commerciële markt brainstorm
Uren
4 tot 6 uur in totaal
Periode
In 1 tot 5 weken
📍 Op locatie


De missie van Muziekids.
Het recht op goede gezondheid kun je niet afdwingen, het recht om kind te kunnen zijn wél.
In een ziekenhuis ben je als kind vaak jezelf niet meer. Het draait daar niet om wie je bent als kind maar om de ziekte. In het ziekenhuis ben je patiënt Jeroen of Saskia. De ziekte is onderdeel van de identiteit geworden. Maar door muziek te maken, valt ziek zijn weg en ben je weer Jeroen of Saskia