
Marketing campagne voor online veiling

Musicians Without Borders
Musicians Without Borders is a leader in using music for social change. For 25 years, we’ve worked with people and communities affected by war, conflict and displacement around the world. We collaborate with local partners, communities and individuals to create sustainable and locally-owned programs. We believe this long term approach is most effective for achieving lasting social change.
Help Musicians Without Borders
Marketing campagne voor online veiling
Uren
8 tot 12 uur in totaal
Periode
In 1 tot 6 weken
📍 Vanuit huis
Er zijn 1 inschrijvingen
With your marketing skills you can play a key role in connecting amateur musicians, professionals, and the music industry with our grassroots music projects supporting communities affected by war and conflict worldwide.

Door Chris Nicholson
Project medewerker/coördinator
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 02 januari 2025
Waarom we jou nodig hebben
Van 27 maart tot 27 april organiseren we een online veiling waarbij gedoneerde muziekapparatuur wordt verkocht om geld in te zamelen voor muziekprojecten die mensen direct getroffen door oorlog en conflict ondersteunen. Dit is een gloednieuw initiatief voor ons, we hebben nog nooit eerder een veiling gehouden. Ons doel is om de muziekindustrie en muzikanten op een zeer relevante manier aan boord te krijgen en zo een nieuwe manier te creëren om fondsen te werven. We zouden graag jouw hulp willen bij de creatieve campagne achter de veiling. Al 25 jaar werken we met mensen en gemeenschappen die getroffen zijn door oorlog, conflict en ontheemding over de hele wereld. De behoefte groeit, ons werk groeit, onze behoefte aan fondsen groeit! Met de juiste campagne kan deze actie het begin zijn van een nieuw, integraal aspect van onze ontwikkeling. Kun jij ons hierbij helpen? We verheugen ons al op de samenwerking!
Wat ga je doen?
- Bedenk een creatief concept dat past bij ons merk en budget
- Werk het campagne concept uit met de boodschap, tagline en middelen inzet
- Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig
Wat we al hebben
- Doel van de campagne
- Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes)
- Budgettering
- Doelgroepomschrijving voor de campagne
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.
- Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
- Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
- Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.

Help Chris de Creative Concepting te verbeteren
Chris is jouw contactpersoon voor dit project
Help Musicians Without Borders
Marketing campagne voor online veiling
Uren
8 tot 12 uur in totaal
Periode
In 1 tot 6 weken
📍 Vanuit huis
Er zijn 1 inschrijvingen


De missie van Musicians Without Borders.
Musicians Without Borders is a leader in using music for social change. For 25 years, we’ve worked with people and communities affected by war, conflict and displacement around the world. We collaborate with local partners, communities and individuals to create sustainable and locally-owned programs. We believe this long term approach is most effective for achieving lasting social change.