Creatieve campagne met 3 mockups
Organisatie in het kort
Music empowers, creates connection, and strengthens empathy. We inspire and support musicians to use music to create positive change.
Lees meerImpact thema’s
Project details
8-16 uur in totaal
Verspreid over 2-4 weken
Vanuit huis
We kunnen direct starten
You can play a key role in connecting amateur musicians, professionals, and the music industry with our grassroots music projects supporting communities affected by war and conflict worldwide.
Chris Nicholson
Musicians Without Borders
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
Van 27 maart tot 27 april organiseren we een online veiling waarbij gedoneerde muziekapparatuur wordt verkocht om geld in te zamelen voor muziekprojecten die mensen direct getroffen door oorlog en conflict ondersteunen. Dit is een gloednieuw initiatief voor ons, we hebben nog nooit eerder een veiling gehouden. Ons doel is om de muziekindustrie en muzikanten op een zeer relevante manier aan boord te krijgen en zo een nieuwe manier te creëren om fondsen te werven. We zouden graag jouw hulp willen bij de creatieve campagne achter de veiling. Al 25 jaar werken we met mensen en gemeenschappen die getroffen zijn door oorlog, conflict en ontheemding over de hele wereld. De behoefte groeit, ons werk groeit, onze behoefte aan fondsen groeit! Met de juiste campagne kan deze actie het begin zijn van een nieuw, integraal aspect van onze ontwikkeling.
Hier zijn we naar op zoek
- Een creatief concept dat past bij ons merk en budget
- Het campagne concept met de boodschap, tagline en middelen inzet en concept mock-ups
- Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.
- Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
- Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
- Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Dit hebben we al in huis
- Doel van de campagne
- Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes)
- Budgettering
- Doelgroepomschrijving voor de campagne
De missie van Musicians Without Borders.
Musicians Without Borders is a leader in using music for social change. For 25 years, we’ve worked with people and communities affected by war, conflict and displacement around the world. We collaborate with local partners, communities and individuals to create sustainable and locally-owned programs. We believe this long term approach is most effective for achieving lasting social change.