a5ed738e-a512-441a-9284-1c56f54256df

Strategisch advies over Marketing

Museum Huis Doorn

Museum Huis Doorn

Huis Doorn beheert en exposeert de unieke nalatenschap (landgoed, kunstcollectie en authentiek ingericht Huis) van ex-keizer Wilhelm II van Duitsland. Het maakt daarbij, door permanente en tijdelijke exposities en door activiteiten, duidelijk hoe bepalend, verwoestend en ingrijpend de Eerste Wereldoorlog en de periode van het interbellum zijn geweest voor Nederland en Europa. We weten historische verhalen en thema’s te vertalen naar exposities over actuele maatschappelijke thema’s zoals oorlog en vrede, democratie en burgerschap.

Help Museum Huis Doorn

Strategisch advies over Marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jouw frisse blik en expertise help jij ons om de geschiedenis van de Eerste Wereldoorlog en het verhaal van de laatste Duitse keizer te vertellen.

Nasera Elfring

Door Nasera Elfring

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 27 juli 2023

Waarom we jou nodig hebben

Er gaat het een en ander veranderen bij Museum Huis Doorn. Hierdoor willen wij onze visie, missie, strategie en imago onder de loep nemen en kijken wat we moeten behouden, veranderen en/of ontwikkelen om ons merk te versterken en onze naamsbekendheid onder de verschillende doelgroepen te vergroten. We hopen met jouw frisse blik tot een nieuwe strategie te komen, dus we sparren graag met je!

Wat ga je doen?

  • 2 of 3 strategiesessies van 1 a 2 uur waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: kansen, missie, (marketing)doelstellingen, (marketing)strategie, doelgroepen en boodschap aan het publiek.
  • Een tool of methode die ons ondersteunt om na te denken, onderwerpen visueel en/of goed bespreekbaar te maken.
  • Een samenvatting of rapport van de onderwerpen die besproken zijn, die als handleiding dient voor keuzes in de toekomst.

Wat we al hebben

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • De marketing doelen/challenges die we hebben.
  • Uitgebreid marketingplan en Missie en visie.
  • Overzicht van onze huidige activiteiten
  • Een team van twee marketeers en vier vrijwillige marcom ondersteuners.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie

Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
  • Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
Nasera Elfring

Help Nasera de Communicatie strategie te verbeteren

Nasera is jouw contactpersoon voor dit project

Help Museum Huis Doorn

Strategisch advies over Marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Museum Huis Doorn
Museum Huis Doorn

De missie van Museum Huis Doorn.

🎨Kunst en cultuur
💒 Gevestigde organisatie
📍Doorn

Huis Doorn beheert en exposeert de unieke nalatenschap (landgoed, kunstcollectie en authentiek ingericht Huis) van ex-keizer Wilhelm II van Duitsland. Het maakt daarbij, door permanente en tijdelijke exposities en door activiteiten, duidelijk hoe bepalend, verwoestend en ingrijpend de Eerste Wereldoorlog en de periode van het interbellum zijn geweest voor Nederland en Europa. We weten historische verhalen en thema’s te vertalen naar exposities over actuele maatschappelijke thema’s zoals oorlog en vrede, democratie en burgerschap.

Lees meer