Strategisch advies over marketing
Organisatie in het kort
Impact thema’s
Project details
5-8 uur in totaal
Verspreid over 3-6 weken
Op locatie en/of vanuit huis
We kunnen direct starten
Projectomschrijving
Hier zijn we naar op zoek
- Analyseer onze huidige marketing aanpak
- Begeleid 2 of 3 strategiesessies over onze marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen
- Creëer een kort startplan waarmee we een nieuwe marketingstrategie kunnen uitrollen
- Het (meehelpen) bedenken van een nieuwe marketingsstrategie, waar sociale media geen deel van uitmaken
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.
- Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
- Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
Dit hebben we al in huis
- Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is
- Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken
- Missie en visie

De missie van MDDance.
Monique Duurvoort | MDDance vergroot de zichtbaarheid van multiculturele identiteiten in de Nederlandse (podium)kunsten door eigen ervaringen en percepties te delen. Vanuit mijn Afro-Westerse achtergrond onderzoek ik esthetiek, vorm, verhaal, dansidioom, context, publiek en beleving. Deze leg ik voor en nodig het publiek uit na te denken over vooroordelen, cultuur en erfgoed in onze samenleving.