e9a16a99-863d-403e-8c13-6fbc85cd2cba

Impact verhalen

Het is tijd voor een feestje, het Mauritshuis wordt in 2022 200 jaar! Als copywriter heb jij een unieke kans om mee te helpen de viering tot een succes te maken.

Mauritshuis

Mauritshuis

In het Mauritshuis bieden we een thuis voor iedereen die zich wil laten raken door onze collectie uit de tijd van Rembrandt en Vermeer. Jaarlijks ontvangen we meer dan 400.000 bezoekers. En online nog veel meer. We bestaan al bijna 200 jaar en tegelijkertijd willen we zo relevant mogelijk blijven. Dit doen we door nieuwe doelgroepen te trekken en bezig te zijn met maatschappelijke thema's.

Help Mauritshuis

Impact verhalen

Uren

6 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Unieke kans - help mee de viering van 200 jaar Mauritshuis tot een succes te maken!

Boudewijn Koopmans

Door Boudewijn Koopmans

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 16 november 2020

Waarom we jou nodig hebben

Het Mauritshuis bestaat in 2022 200 jaar. Hiervoor worden allerlei bijzondere projecten georganiseerd; van tentoonstellingen tot een documentaire en van street art in Den Haag tot een cultureel festival. We hebben heel veel ideeën en heel veel projecten in de pijplijn, maar het team is echter te klein om alles zelf te doen: er moet een flink aantal personen, fondsen en bedrijven om een bijdrage worden gevraagd. We hebben de behoefte aan hulp met tekst en vormgeving van de vraag.

Wat ga je doen?

  • Een inspirerend concept voor een blog, testimonial, interview of case waarmee wij onze impact goed over kunnen brengen.
  • Uitgewerkt in goed geschreven en aansprekende content die in lijn ligt met onze merkidentiteit en communicatiedoelstellingen.
  • 1 tot 3 uitgewerkte verhalen die we zelf online kunnen verspreiden en presenteren.
  • We staan erg open voor creatieve ideeën en advies.

Wat we al hebben

  • Missie en visie.
  • Doelgroepomschrijving.
  • Globale content richting(en).
  • We hebben al een case (met bijbehorende informatie) die gebruikt kan worden.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

✍️ Copywriting

Een copywriter die goed geschreven en aansprekende content voor ons kan schrijven (in de vorm van een blog, interview, testimonial of case), waarmee onze impact zichtbaar wordt.

  • De vaardigheid om boeiende blog posts, interviews, testimonials of cases te schrijven.
  • Jij kan onze impact helder en aansprekend communiceren.
  • Je kan het verhaal en onze impact goed overbrengen met tekst.
Boudewijn Koopmans

Help Boudewijn de Copywriting te verbeteren

Boudewijn is jouw contactpersoon voor dit project

Help Mauritshuis

Impact verhalen

Uren

6 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Mauritshuis
Mauritshuis

De missie van Mauritshuis.

🎨Kunst en cultuur
💒 Gevestigde organisatie
📍Den Haag

In het Mauritshuis bieden we een thuis voor iedereen die zich wil laten raken door onze collectie uit de tijd van Rembrandt en Vermeer. Jaarlijks ontvangen we meer dan 400.000 bezoekers. En online nog veel meer. We bestaan al bijna 200 jaar en tegelijkertijd willen we zo relevant mogelijk blijven. Dit doen we door nieuwe doelgroepen te trekken en bezig te zijn met maatschappelijke thema's.

Lees meer