Macula 2

Hulp bij Kwantitatief Onderzoek

Nog nooit van Macula gehoord? Dan ben je waarschijnlijk niet de enige. We willen een onderzoek starten naar de (on)bekendheid van maculadegeneratie. Help je mee met het opzetten van een enquête en verwerken van data?

MaculaVereniging

MaculaVereniging

De vereniging biedt steun en perspectief aan de leden en zorgt dat de meest actuele betrouwbare informatie voor iedereen toegankelijk is. Het verlies van zicht heeft veel impact op de levenskwaliteit. Wij zetten ons in voor meer bekendheid over de MD en het herkennen van de eerste signalen.

Help MaculaVereniging

Hulp bij Kwantitatief Onderzoek

Uren

20 tot 30 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jouw hulp kunnen we zicht krijgen op de bekendheid van MD. Op basis hiervan verwachten wij dat onze adviezen in de preventieve sfeer in vruchtbaarder aarde vallen.

Heleen wilke

Door Heleen wilke

Anders

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 24 januari 2022

Waarom we jou nodig hebben

Het woord Macula is zo onbekend onder de mens en wij streven ernaar om dit te veranderen. Een vroegtijdige diagnose kan namelijk latere klachten verminderen. Onze doelgroep is de 6o plusser en de huisarts, van beiden groepen zouden we willen weten of zij maculadegeneratie kennen en wat de signalen zijn. Uiteraard gaan we je helpen met het opstellen van een vragenlijst & het enquêteren.

Wat ga je doen?

  • Hulp met het opzetten van een kwantitatief onderzoek naar een doelgroep d.m.v. enquêtes.
  • Samen een vragenlijst opstellen.
  • De data van het onderzoek overzichtelijk gemaakt in een document.

Wat we al hebben

  • De doelgroepen die we willen bereiken: huisartsen & 60 plussers
  • De doelen/challenges die we hebben.
  • Missie en visie.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🔖 Uitzoeken en regelen
👩‍💻 UX
🚏 Digital Strategy

Een business developer of marketeer die een kwantitatief marktonderzoek kan uitvoeren en deze kan vertalen naar doelgroepsegmenten. Benodigd: ervaring met kwantitatieve onderzoeksmethoden zoals enquêtes of deskresearch.

Heleen wilke

Help Heleen de Uitzoeken en regelen te verbeteren

Heleen is jouw contactpersoon voor dit project

Help MaculaVereniging

Hulp bij Kwantitatief Onderzoek

Uren

20 tot 30 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
MaculaVereniging
MaculaVereniging

De missie van MaculaVereniging .

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Haarlem

De vereniging biedt steun en perspectief aan de leden en zorgt dat de meest actuele betrouwbare informatie voor iedereen toegankelijk is.
Het verlies van zicht heeft veel impact op de levenskwaliteit.
Wij zetten ons in voor meer bekendheid over de MD en het herkennen van de eerste signalen.

Lees meer