55fc99bb-6013-4369-bf83-9c5f1fa1324d

Creatief campagne concept

MaculaVereniging

MaculaVereniging

De vereniging biedt steun en perspectief aan de leden en zorgt dat de meest actuele betrouwbare informatie voor iedereen toegankelijk is. Het verlies van zicht heeft veel impact op de levenskwaliteit. Wij zetten ons in voor meer bekendheid over de MD en het herkennen van de eerste signalen.

Help MaculaVereniging

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Jouw creatieve ideeën kunnen helpen voorkomen dat mensen onnodig snel hun zicht verliezen door maculadegeneratie.

Hans van der Koogh

Door Hans van der Koogh

Bestuur of Raad

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 11 juni 2024

Waarom we jou nodig hebben

Bij de MaculaVereniging draait alles om het ondersteunen van mensen met maculadegeneratie (MD), wat de belangrijkste reden is voor ernstige slechtziendheid door het verlies van het centrale zicht. Bij de natte vorm van MD is er vaak wel hoop, maar moet de behandeling snel starten, omdat de achteruitgang razendsnel kan gaan. Elke dag telt dus echt! Daarom is het super belangrijk dat zoveel mogelijk mensen bekend zijn met deze aandoening en de eerste signalen ervan kunnen herkennen. Ons doel is om MD en de symptomen breed bekend te maken en mensen te informeren over wat ze daarna kunnen doen. We hebben een toffe campagne in gedachten en kunnen jouw hulp goed gebruiken om een passend campagneconcept op te zetten. Mogen we op jou rekenen?

Wat ga je doen?

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.
  • Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.

Wat we al hebben

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Budgettering.
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Hans van der Koogh

Help Hans de Creative Concepting te verbeteren

Hans is jouw contactpersoon voor dit project

Help MaculaVereniging

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
MaculaVereniging
MaculaVereniging

De missie van MaculaVereniging .

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Haarlem

De vereniging biedt steun en perspectief aan de leden en zorgt dat de meest actuele betrouwbare informatie voor iedereen toegankelijk is.
Het verlies van zicht heeft veel impact op de levenskwaliteit.
Wij zetten ons in voor meer bekendheid over de MD en het herkennen van de eerste signalen.

Lees meer