Strategisch advies over Marketing
Organisatie in het kort
De Krant van de Aarde is een positief en redactioneel onafhankelijk medium dat inspiratie biedt voor een duurzame leefstijl. Naast inspirerend zijn we spraakmakend op het gebied van duurzaamheidskwesties.
Lees meerImpact thema’s
Project details
5-8 uur in totaal
Verspreid over 3-6 weken
We kunnen direct starten
Wij willen onze kennis vermeerderen op het gebied van marketing, zodat wij nog meer mensen kunnen inspireren voor een duurzame levensstijl.
Albert Poutsma
Krant van de Aarde
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
Wij schrijven een krant om inspiratie te bieden voor een duurzame leefstijl. We willen hier graag meer abbonees voor, maar we zijn zelf niet helemaal thuis in marketing. Heb jij de expertise om ons hierbij een handje te helpen?
Hier zijn we naar op zoek
- Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
- 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek, marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen.
- Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.
- Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
- Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
Dit hebben we al in huis
- Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
- Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
- De marketing doelen/challenges die we hebben.
De missie van Krant van de Aarde.
De Krant van de Aarde is een positief en redactioneel onafhankelijk medium. Authenticiteit, innovatie en natuur zijn thema’s waar de krant voor staat. De krant biedt lezers inspiratie waarmee ze hun vanzelfsprekend duurzame leefstijl invulling kunnen geven. Terugkerende rubrieken zijn voeding, gezondheid, wonen, vrije tijd, cultuur en mode. Naast inspirerend is de Krant van de Aarde spraakmakend op het gebied van duurzaamheidskwesties.
Lees meer