
Strategisch advies over Social Media
Organisatie in het kort

Wij leiden de artiesten en makers van de toekomst op omdat muziek en dans het fundament zijn onder een stevige, inclusieve samenleving.
Lees meerImpact thema’s
Project details
4-10 uur in totaal
Verspreid over 3-6 weken
Op locatie en/of vanuit huis
Starten binnen één maand
Het online bereiken van onze toekomstige studenten is essentieel voor het behoud de podiumkunsten van de toekomst. Strategisch advies helpt ons ons verhaal beter te vertellen en ons bereik te vergroten

Kirstin Poot
Koninklijk Conservatorium Den Haag
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
Het Koninklijk Conservatorium werft studenten met uitzonderlijk talent voor muziek of dans. Ze volgen bij ons een VO of hbo opleiding tot volwaardig artiest. Voor de werving gebruiken we op dit moment primair de kanalen Instagram en Facebook, aangevuld met printadvertenties. Gezien de doelgroep: wij zoeken een ervaren professional met een visie op het bereik van jongeren en het liefst met ervaring met TikTok. We zoeken advies op strategische inzet van onze bestaande kanalen en specifiek over het opzetten van een TikTok strategie.
Hier zijn we naar op zoek
- Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
- 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: content, kanalen, tone of voice en doelgroepen.
- Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik ben er bekend mee of heb er eerdere ervaring mee
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een strateeg, marketeer of social media specialist die als sparringpartner helpt met een betere social media strategie. Op zoek naar iemand met ervaring met doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.
- Je hebt ervaring met strategische plannen, inclusief doelstellingen, positionering, doelgroep en kanalen.
- Jouw inzichten en expertise dragen bij aan een betere online zichtbaarheid.
- Jij hebt zin om als sparringpartner te helpen met onze social media strategie.
Dit hebben we al in huis
- Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
- De doelgroep(en) die we willen bereiken.
- Missie en visie.
- Onze huidige Social Media kanalen.


De missie van Koninklijk Conservatorium Den Haag.
Muziek en dans overstijgen culturen, geografische grenzen, generaties en sociale verschillen. Juist nu spelen kunstenaars een belangrijke rol: Ze bieden schoonheid, reflectie, inspiratie, betekenis als alternatief voor het instrumentele denken in de waan van alledag. Ze stellen vragen, vertellen verhalen of verzinnen oplossingen, die buiten de kunsten niet ontstaan zouden zijn.
Lees meer