5d17c86b-efb8-416c-9fb0-8bf8d5a7a1b7

Strategisch advies over Social Media

Koninklijk Conservatorium Den Haag

Koninklijk Conservatorium Den Haag

Muziek en dans overstijgen culturen, geografische grenzen, generaties en sociale verschillen. Juist nu spelen kunstenaars een belangrijke rol: Ze bieden schoonheid, reflectie, inspiratie, betekenis als alternatief voor het instrumentele denken in de waan van alledag. Ze stellen vragen, vertellen verhalen of verzinnen oplossingen, die buiten de kunsten niet ontstaan zouden zijn.

Help Koninklijk Conservatorium Den Haag

Strategisch advies over Social Media

Uren

4 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Het online bereiken van onze toekomstige studenten is essentieel voor het behoud de podiumkunsten van de toekomst. Strategisch advies helpt ons ons verhaal beter te vertellen en ons bereik te vergroten

Kirstin Poot

Door Kirstin Poot

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 12 december 2023

Waarom we jou nodig hebben

Het Koninklijk Conservatorium werft studenten met uitzonderlijk talent voor muziek of dans. Ze volgen bij ons een VO of hbo opleiding tot volwaardig artiest. Voor de werving gebruiken we op dit moment primair de kanalen Instagram en Facebook, aangevuld met printadvertenties. Gezien de doelgroep: wij zoeken een ervaren professional met een visie op het bereik van jongeren en het liefst met ervaring met TikTok. We zoeken advies op strategische inzet van onze bestaande kanalen en specifiek over het opzetten van een TikTok strategie.

Wat ga je doen?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: content, kanalen, tone of voice en doelgroepen.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

Wat we al hebben

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • De doelgroep(en) die we willen bereiken.
  • Missie en visie.
  • Onze huidige Social Media kanalen.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌎 Social Media
🧭 Communicatie strategie

Een strateeg, marketeer of social media specialist die als sparringpartner helpt met een betere social media strategie. Op zoek naar iemand met ervaring met doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je hebt ervaring met strategische plannen, inclusief doelstellingen, positionering, doelgroep en kanalen.
  • Jouw inzichten en expertise dragen bij aan een betere online zichtbaarheid.
  • Jij hebt zin om als sparringpartner te helpen met onze social media strategie.
Kirstin Poot

Help Kirstin de Social Media te verbeteren

Kirstin is jouw contactpersoon voor dit project

Help Koninklijk Conservatorium Den Haag

Strategisch advies over Social Media

Uren

4 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Koninklijk Conservatorium Den Haag
Koninklijk Conservatorium Den Haag

De missie van Koninklijk Conservatorium Den Haag.

📚Educatie
💒 Gevestigde organisatie
📍Den Haag

Muziek en dans overstijgen culturen, geografische grenzen, generaties en sociale verschillen. Juist nu spelen kunstenaars een belangrijke rol: Ze bieden schoonheid, reflectie, inspiratie, betekenis als alternatief voor het instrumentele denken in de waan van alledag. Ze stellen vragen, vertellen verhalen of verzinnen oplossingen, die buiten de kunsten niet ontstaan zouden zijn.

Lees meer